"Ağlama !.. Başını dik tut ki gözyaşların anlamasın Güçsüzlüğünü."
Sığırcık kuşu gibi yüreğin biliyorum. Karşında olamayana yandığını Özlediğini biliyorum Her gece Onu beklediğini de.
Hayat bu !.. Çoğu alan azı da verir Sen sadece bakmasını bil , tutmasını ucundan.
Suçsuz yere yaşatılanlar Kalelerinin bir bir yıkılması Seni alıkoymasın kendine güvenmekten Ve her gece Dûa ile sayıkladığın O ‘na.
Dur , Büyümemiş daha çok hayalin varken içinde Saate bakma Zaman seni acıtır hem de en derininden Bırak akrep yelkovanı geçsin. Hatim etsin her gecen aynı halinle senin. Durdurma herşey akıp giderken Sen de yakala bir ucundan köşesinden.
Özlerken her saniyesini Sabrını sonuna kadar kullan. Dilin sayıklasın Kalbin yansın hiç durmadan Bırak vehminde de nefes alsın Adının her harfinde geçen âşk ‘ın.
Ve Sen Yine de en kırılgan anında olsan da hayat’a
"Titreme !.. Yüreğini sıcak tut ki duvarların anlamasın Onsuz üşüdüğünü."
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Cân'sız Vakitlerde şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Cân'sız Vakitlerde şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ve Sen Yine de en kırılgan anında olsan da hayat’a
"Titreme !.. Yüreğini sıcak tut ki duvarların anlamasın Onsuz üşüdüğünü."
Fazla kalamıyorum sayfalarda gözlerimden dolayı şiir kokan VEDE ISRARLA KİMLİK ONAYLI OLAN ÜYELERİN şiirlerdeyim sadece ustaca ödül almalı dediklerimde hiç yanılmıyorum harikaydın yine ..............tebrikler...................
binay seymen tarafından 12/10/2012 12:58:21 PM zamanında düzenlenmiştir.
Dur , Büyümemiş daha çok hayalin varken içinde Saate bakma Zaman seni acıtır hem de en derininden Bırak akrep yelkovanı geçsin. Hatim etsin her gecen aynı halinle senin. Durdurma herşey akıp giderken Sen de yakala bir ucundan köşesinden.
DOST YÜREK MERHABALAR GÜZELDİ YİNE.. HARİKA BİR ŞİİR OKUDUM GÜÇLÜ KALEMDEN.... ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI..YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..... SAYGI VE SELAMLARIMLA.
üşümeyeceğim ve titremeyeceğim hatta nefret edeceğim soğuktan üzülmeyeceğim, ağlamayacağım bende yanacağım, sende yakacağım göreceksin bak o vakit kıskançlığını ateşe tapanların akrebi de boğacağım yelkovanı da işte o an zamanı soracağım sana bilebilirsen şayet, öleceğim.... bu da benim sandığımdan taşanlar, tebrik, saygı ve hürmetlerimle...
Tebrikler şaire bazen tek bir cümledir şiiri yansıtan yazanın kalemini bize hissettiren ki bu son dizelerde açık görülüyor.Selam ve saygılarımla başarılarınız daimi olsun.
Yüreği sevgi dolu onurlu insanların yapabileceği başka bir şey yok ki. Gözyaşlarını silip ayakta yine onurla durabilmek ve yaşama yine umutla tutunmaktan başka. Değerli paylaşımınızı ve kaleminizi kutluyorum. Saygı ve sevgi ile kalın.
Ruhunun üşümüşlüğüne yine ruhun sıcaklık üfürmek de. Güçlü kalabilenler, mutlu etmesini de bilirler. Sevmek sevilmek senin üzerinde çok hoş durur. Böyle bir süreç mi gerekli kökleri sağlamlaştırmak için diyesim geldi.
Hadi aç elini bir tutam huzur bırakayım, yettirmesini sen bilirsin. Çoookk selam olsun o guuzelim yureğine.
Onsuzluk saatlerine onanmaz bir yara açıp bırakılmışken.. kimi an diye başlayan her cümlede an olmak kalmışken.. Hatıralar ya da anlatılmış herşeyde zaman tortusunda dipte kalmışlık şans olurken, hükümsüz bir intihar ilmi üretirsin... Vakitli olmuşluklar değildir yaşananlar, her gönül kendi denginde titrek ve uysal kendi ikliminde kar boran fırtına... Alevler arasında bir kaç süslü resim gibiyiz, kağıttanız oysa yandık yanacağız der gibi... Sığındığımız yerlerde sığınalacak köşe kalmamış.. Ağlayan gözlerde yaş tutma gücü yerlerde, üşümüş gönülde hangi ateş isyan eder sevmişse yürek yalnız ve dargın, her damla göz yaşı yürek ateşine bir yeni köz misali düşer.. Mısralar birbirini tekrar etmeden belki ama okuyana tekrar tekrar okuturcasına gönülden.. Sahibi olan gönlünüzü tebrik ederim Saygılarımla İsmail Yılmaz
Kalabalığımızda bile Onun eksik halini hissediyorsak o kağıttan halimiz çoktan yanıp kül olmuştur.. Küllerden doğmak Tekrar mesele.. Ve doğarken tek değil Iki olarak doğmak.. Hasret sabırla işlemiş yüreğimize bize de sabır yakışır sonunda varsa bir değerli kişi.. Ki olduğu için mutlu olmak , dokunmadan Sevmek.. Zor Ama güzel.. Hoşgeldin şair arkadaşım .. Ne çok şey iken Hiçbirşey kalmamak ümidi ile teşekkür ederim
Ve Sen Yine de en kırılgan anında olsan da hayat’a
"Titreme !.. Yüreğini sıcak tut ki duvarların anlamasın Onsuz üşüdüğünü." ŞAİRİM.. o hüznü hissettim dizelerinde de bu duruş varya bu dizeler var ya vurdu beni .. titremeye titremeye sıtmalar yüreğimde olsun... yinede anlamasın duvarlar... sevgimlesin ve saygımla...
sevgili Nilgün kardesim , güne böyle gülümseyerek baslamak ne güzel :-)))) Bursali'larin dayanismasi . evetttt yani acilin len:-))) ikinize de cok selamlar .... sevgimle.
şayet aşkın derin bir hasreti varsa bile yürekte, dimdik durmasını, sabretmesini bilmeli gönül. bilmeli ki dillere düşmesin sızısı. anlatım çok güzel ve etkliydi.zayıf gönüllere ders mansında bir şiir. kaleminize sağlık.
Zorluklara göğüs germek, yenilgiyi kabul etmemek iyi de... Kabullenmek asla iyi değildir... Kenyatta'nın bir sözünü anımsattı nedense bu şiiriniz... "Avrupalı geldiğinde onların ellerinde incil vardı, bizim ellerimizde toprak... Uyuttular bizi... Uyandığımızda da; Onların ellerinde topraklar, bizim ellerimizde İncil."
----------------------Özlerken her saniyesini Sabrını sonuna kadar kullan. Dilin sayıklasın Kalbin yansın hiç durmadan Bırak vehminde de nefes alsın Adının her harfinde geçen âşk ‘ın.
Ve Sen Yine de en kırılgan anında olsan da hayat’a
"Titreme !.. Yüreğini sıcak tut ki duvarların anlamasın Onsuz üşüdüğünü."
Aşkda da, herşeyde; tat'ın tat olduğunu anlayabilmek için sabrın son saniyesine kadar bekleyebilmek, harikukade bir gelişmişlik örneğidir, değerli şair. Herşeyde olduğu ğibi, İnsanlar bunu da başarabilecek nitelikte yaratıldılar. Keşfetmek !...Bu da o harika kazanım sabrın hasadı olarak mutlu yaşamın ta kendisidir. İşte insan; kadın olsun - erkek olsun bunun yoksunluğunu yaşar çoğunlukla. Mutluluk ve mutsuzluklarda, bu nedenle yer alır insan hayatında.
Çok anlamlı ve derinliği olan bu güzel şiirinizi düşündüren buldum, beğeni ile okudum tekrar, takrar. Esenlik ve mutluluk dileklerimle kutluyorum sizi dost şairim, Faize hanım. Kemal Polat
Kırılmışlığa,acıyla boğuşmuşluğa ve kahredip tükenmişliğe merhem gibi şiirdi.Zorda kalan gönüllere hızır misaligüç veren şiirini candan kutlarım Faize,ciğim.Helal dedim.
Şiirin uyuşturucu maddesidir hayal. Konuşmak kavrayışı, anlamayı, bilinci, istikameti gerektirir. Çünkü şairin yaptığı iş en nihayeti karşılıksız bir iştir
Bir şiirine yorum yazarken ikinci bir şiire geçmek sürekliliğinden sürdürebilirliğinden olması gerek ha bu arada çok etkili mısralar buluyorum şiirlerinde. Kolunda saati olmayan bir, kendi ve etrafına zarar veren iki, mesleğinde kendini yenilemeyen teknolojiden yararlanmayan üç grup insanlar için üzülüyorum. Şimdi diyeceksin ki bir sevda şiirinde bu gruplar neden önce zaman en önemlisi hak edene hak ettiği kadar sonra kendin ve toplum için çalışarak faydalı bir birey olmak en sonda işini mesleğini sevmek herkesin gözyaşı vardır nasıl olsa ve o gözyaşlarında çiçek açar bazen ağlayana ağla açılırsın demek gibi bir şey bu günlük şiir ve yorum bu kadar.
güçlü ol, kimse duymasın kısıldığını sesinin ağlarken bile örtünme duvarları elbet kınında durmaz sevda yüreğine dokunur gözyaşlarının sürekli bir yol araması yüreğinin kıyısında sen dik dur kimse eğildiğini görmesin aşk eğilmezki!