Acımasız terk edişler tıklım tıkış sıkıştırılmış, bayatlamış aşklarla katılaşmış yürekler. İnan bana, sıkacağın mermiler acımasızlıkların ardından yetişemezler. Mermi de işlemez zaten öyle bir yüreksizliğe. Bırak sen de çöplüğe dönüşmüş o cürufun içine kırgınlıklarını. Kokuşup kalsınlar. Sinekler dans ediyor, eski aşklar çöplüğünde; leş gibi çürük kokuyor yüreğinde. Aç perdeleri, tozunu al pencerelerin; dışarıda yeni bir hayat başlıyor. Kucakla güneşi, aynı cevapların sınavında sorulara kafa yormadan iliklerine kadar ısınmaya bak. Suda, üfleyerek girdap oluşturamazsın…
Tükettiğin ömür, niçin hesap soruyorsa sana, hepsine elinin tersiyle bir vurup kapatmak gerekir sayfayı, yeni bir sayfanın açılabilmesi için… Bembeyaz bir sayfa bu; orada, sen, bu evrenin merkezisin. Sen, evrenin en vazgeçilmezisin. Sen, katıksız sevgisin. Ana rahminden henüz çıkmış gibi masumsun. Korkusuzsun, derin ve uzak görüşlüsün ve bilgesin bilgiye açsın sınırsızca hiçbir gölgen yok. Sen, yalnızca ışıksın… Ölümün ve çektiğin aşk acıların aynı haneye yazılmazdan evvel, tut hayatın elini. Yürü git ardına bakmadan
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TUT HAYATIN ELİNİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TUT HAYATIN ELİNİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hayatın sunduklarının kıymetini bilmek; iç huzuru temin ederek, öncelikleri düzgün belirleyip hayatı yeniden kurmak ve yaşamak...
Ne guzel bir öngörü her denedigimizin tersini denemek ve geride bırakıp eski nedenleri ve sonuclari çekip gitmek, kuş gibi özgür hissetmek.Kendimizin kapatıldığını düşündüğümüz alanın aslında biz tarafından çizilmiş sınırlarla çevrili oldugunu kavrayabilene dek yürümek yürümek...
Tükettiğin ömür, niçin hesap soruyorsa sana, hepsine elinin tersiyle bir vurup kapatmak gerekir sayfayı, yeni bir sayfanın açılabilmesi için… Bembeyaz bir sayfa bu; orada, sen, bu evrenin merkezisin. Sen, evrenin en vazgeçilmezisin. Sen, katıksız sevgisin. Ana rahminden henüz çıkmış gibi masumsun. Korkusuzsun, derin ve uzak görüşlüsün ve bilgesin bilgiye açsın sınırsızca hiçbir gölgen yok. Sen, yalnızca ışıksın… Ölümün ve çektiğin aşk acıların aynı haneye yazılmazdan evvel, tut hayatın elini. Yürü git ardına bakmadan
Güzel dizelerdi severek haz alarak okudum, yüreği kalemi selamlıyorum, Yürek sesin hiç dinmesin Saygılar selamlar................
Dostum, hayat felsefesinin gerçeğe dönüştüğü sözleri içeren derin şiirdi. Ve daha çok şey hayat adına öğütlerle doluydu tüm mısralar. Geçip giderken ömür hayata gerekli önem verilmeli der gibi, her nefesin ve her doğan güneşin kıymatini bilip sarılmalıyım şimdi hayata. Ölmüş aşkların külünde ısınmaktansa külünden yaratıp kendini, gerçek hayatın suduğu tüm güzellikleri gözlerimiz kapanmadan yaşamak en güzeli.... Dostum ; yine bana iltifat ediyor diyeceksin belkide ama varsın ne dersen de, mükemmel bir şiirdi.Aldım kendime sakladım tüm anlamlı dizeleri....
Binlerce selam olsun bu dizeleri yazan yüreğe... En derin saygılarımla...
Ne guzel bir öngörü her denedigimizin tersini denemek ve geride bırakıp eski nedenleri ve sonuclari çekip gitmek, kuş gibi özgür hissetmek.Kendimizin kapatıldığını düşündüğümüz alanın aslında biz tarafından çizilmiş sınırlarla çevrili oldugunu kavrayabilene dek yürümek yürümek...
Çok çok anlamlı bır yapıt.
Kutlarım yürekten
Saygılarımla