Hani ya öğretmiştin dostlara güvenmeyi Merhameti sevgiyi yüreğime çakmıştın Başar demiştin bana kötüleri yenmeyi Umuttan taçlar örüp saçlarıma takmıştın. İçimdeki çocuğu çaldılar bu gün anne Büyüttüğüm güveni aldılar bu gün anne
Kırık kalbim asıldı bir tavan arasında Urgan kopmak bilmiyor çırpınırım durmadan Merhem olmaz pişmanlık açılan yarasında Uzat elini kurtar ecel tırpan vurmadan. İçimdeki çocuğu çaldılar bu gün anne Hesabıma hesapsız daldılar bu gün anne.
Yıldızlar dans ederken gökyüzünün pistinde Düştüm derin çukura kirlendim aldatıldım İnsan sevgisi vardı hep başımın üstünde Ayırdılar düşümden uzaklara atıldım. İçimdeki çocuğu çaldılar bu gün anne Huzurluydum hüsrana saldılar bu gün anne.
Afet Kırat
Dün gece dolandırıldım arkadaşlar. Bu gibi durumlarda çok kişi saf durumuna düşmeyeyim diye kimseye söylemez bunu, kendi cezasını sessizce çeker.
Mersin Şairler ve Yazarlar derneğinden bir büyüğümüz ki kendisi 80 küsur yaşında emekli bir edebiyatçı, araştırmacı yazar, onlarca esere imza atmış değerli bir insan zamanzaman faceden şiirlerim hakkında görüşünü bildiren kişi yine faceden bir mesaj yolladı bana. Selamla başladığı sözlerine hal hatır sorarak devam etti ve benden telefon numaramı istedi. Yine şiirler hakkında söyleyecekleri vardır, yaşlı adam yazmaya erinmiştir deyip verdim numaramı. Facedeki sayfasının kapandığını telefonuma gelecek mesaja evet yazıp göndermemi istedi. Lanet olsun gözlük takmamanın cezasını olacak mesajı okumadan cevapladım. Daha sonra gelen mesajdan anladım ki faturamdan 100 lira tahsil edilmiş.
Meğerse o saygıdeğer büyüğümün sayfası çalınmış dolandırıcılar tarafından arkadaş listesinde açık olan herkese göndermişler bu isteği. Adını veremeyeceğim o kişinin kızı Mersin adliyesinde hâkim, bu gün gidip onu buldum durumu anlattım. Olaya babasının da adı karıştığı için hemen soruşturma başlattı, umarım bulurlar o sahtekârları.
Para nereye gitti biliyor musunuz, yukarıdaki resmi inceleyin.
Neden yazdım biliyor musunuz paylaşılsın daha çok kişinin haberi olsun, daha önce böylesini duysaydım cevaplamazdım mesajı.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İÇİMDE BİR ÇOCUK VARDI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İÇİMDE BİR ÇOCUK VARDI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiir güzel ve çokta anlamlı paylaşım için çok teşekkürler bir benzeri de benim başıma geldi benden kontör istendi tabiki tuzağa düşmedim arkadaşımı çok iyi tanıdığım için ancak facem bir ara çalındı zar zor açabildim hala tedriginim. sevgiler can arkadaş...
Canım benim çok geçmiş olsun resmen dolandırıcılar soyguncular çoğaldı.Sen böyle tuzağa düşmezdin nasıl oldu? Anlamadım.iNŞALLAH BULUNUR BAŞKALARININ CANINI YAKMAZ.ZEHİR ZIKKIM OLSUN.SEVGİMLESİN...
Büyük geçmiş olsun abla. Böyle bir tuzağa az kalsın ben de düşecektim. Birinci derece yakınım olan birinden mail aldım. Üstelik bana, onunla aramızdaki samimi hitap kullanılarak yazmıştı. Ancak mailin İngilizce olmasından işkillendim. İngiltere'ye gittiğini, cüzdanını çaldırdığını, verdiği banka numarasına borç para yatırmamı istiyordu. Gerçekten de bazen İngiltereye giderdi. Biraz da "İngilizceyi ilerletmiş bana hava atıyor" diye ağırdan aldım. Şayet Türkçe olarak isteseydi kesin yollardım. Birden telefon etmek geldi içimden. Dostum Türkiye'deydi ve msn adresi çalınmıştı. Allah korudu yani. Neyse bu kadarla geçmiş olsun. "Sırtımdaki mızrağı, ben facebook'tayken çıkarın" diyor Bülent Akyürek. Sanal alem işte. İnsanı nelerle karşı karşıya bırakıyor. Şu hale bakın?
Çok geçmiş olsun ablam, ne kadar engin yüreğiniz var ki bu olayı paylaşarak başkalarının da canının yanmasını önlemeye çalışıyorsunuz ve bunu da başarıyorsunuz, sizi okuyanlar da dostlarını uyaracak ve bu olay birçok insana ulaşacak, insanlar bu oyuna gelmeyecek. Dilerim o sahtekârlar da bir an önce yakalanır. Selam ve saygımla.
uyarı ve güzel şiir için teşekkürler..Ben çok sevdiğim bu sitede bile kimse ile bağlantım kurmadım.. ama gönlüm sarmaşdolaş..fırsat buldukça ruhumu burada dinlendiririm. o kadar yozlaştı ki insanlık kimin eli kimin cebinde belli değil..dert bela en yakından bile gelebiliyor..Bu manevi yozluk sanırım.Güzel insanlrın bu durumu gönlümüzü acıtıyor.Selam saygı ve dua ile.
Afet hanım Büyük geçmiş olsun bu hepimizin başına gelir dikkatli olmamızda fayda var bizler iyi niyetli insanlarız bu tür eylemlere kana biliyoruz bana da uluslararası telefondan durmadan aranıyorum bu tür gelen telefonların numaraya bakmadan yes tuşuna bastığınızda faturadan yüklü kontür ler çeke biliyorlar.Tekrar geçmiş olsun her şerde bir hayır vardır belkide ilhamın gelmesine vesile olmuştur buradan şiir yazmak için çok malzeme çıkar ne dersin Afet hanım? muhabbetle Selam ve DUA ile kalınız efendim.
çok geçmiş olsun hemşehrim. aldığınız güven yarasınıgüzel bir anlatımla şiirinize yansıtmışsınız. İnsanlık bu halde kardeşim.Bu gün size yarın bize... kutlarım kalemi.
Hırsızlar en üst düzeyde teknolojik imkanları sınırsızca ve acımasızca kıllanıyor bunlara pirim vermemek adına bu güzel paylaşımınıza tam destek veriyorum ve facebook'da paylaşıyorum ..ÇOK GEÇMİŞ OLSUN HOCAM saygı ve selamlarımla.
AY ÇOK ÜZÜLDÜM BACIM,BUNDAN 20 GÜN ÖNCE BANA DA OLDU BİR ARKADAŞ TELİNİ VER DEDİ .BENDE VERDİM AMA BİR BAKTIM ONA BENZER AYNI HESAPTAN BİR TANE DAHA AÇILMIŞ ADAM BANA SÜREKLİ MESAJ GELDİMİ DİYOR.BENDE GELMEDİ DEDİM TELİME SONRADAN BİR MESAJ GELDİ.EĞER ONA CEVAP VERSEYDİM.60 TL GİDECEKTİ BENDEN HEMEN İŞİ UYANDIM .SONRA O PROFİL SİLİNMİŞ.BU NASIL SAHTEKARLIK BACIM ANLAMIYORUM DUYARLI YÜREĞİN VAR OLSUN.ÇOK GEÇMİŞ OLSUN:( SEVGİMLE
ilginc benimde 3 ay önce msn ve feceemi caldılar feceyi dondurdum msn yi alamdım geri bilmiorum bugune kadar dolandırılmadık ama bu şiiriniz ve yazınızla dikkat edecegm artık saygıdeger hocam cok tşk ederim saygılarımla
Cok gecmis olsun hocam.Sehtekerliklar diz boyu artik. Cirkin olaylardan dolayi yavas yavas insanlara olan guvenimizi caliyorlar. Insanlik nereye gidiyor...
çok büyük geçmiş olsun afetciğim bu durum hepimize ders olsun en büyük dileğim sana bu kötülüğü yapan kişiler bulunup cezalandırılsın sevgilerimle güzel yüreklim