(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Akıl Oyunları şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Akıl Oyunları şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nasıl güzel bir anlatımdı dünyaya severek getirdiklerimizi kurban veriyoruz torağa... Masum ve çaresiz çocuklarımızı...YÜREKTEN ALKIŞLIYORUM SİZİ VE ŞİİRİNİZİ...SEVGİLERİMLE..KALEMİNİZ VAR OLSUN ...
etkili bir anlatım ve güzel bir konu. masum çocuklar insan nefsinin zamansız azgınlığı sonucu. hayat bu işte kan gözyaşı arasında cinsellik düşünmek. merak ettiğim bir konu...afrikada açlık kol gezerken her yan çocukla dolu.Avrupa ise dışarıdan göz almakta. her yerde nefis var oysa demekki aklı kulanan insan nerede ne yapcağını bilmekte.şayet nefsi varsa önleminide alıyor.Şu fakirlik yokmu... çocuk fakirin umudu herhalde. gayet özgür yazılmış bir şiir ama gerçekçi ...tebrikler.
Adamın eskiden birlikte olduğu kadın, adamın koynuna girmeye hazırlanan gemç kıza soruyor "Ön sevişme nedir biliyor musun" kız saf rabii "hayı" diyor. Kadın umursamaz bir tavırla "Önemli değil o da bilmez zaten"
Üslûp harika, şiir müstesna... Edna dünya ya da tam tersi... Tamamen bakışımızda gizil...
Savaşmak yerine cesaretle sevişmek demiş kalem... Bence de doğru söylemiş... Dünya paylaşılmayacak kadar güzel belki de ve onun için mi savaşıyorlar yoksa... Siyasetin püsküllü belası savaş... Can Dündar'ın da dediği gibi "Millet, siyassetçilerin elinde bir enstrümandır.,, çok doğru... O enstrümanların müziğini duysak sadece olmaz mıydı sanki:((
Uzatmadan sözü şiirin özünü aldım, gittim...
Sevgi ve hürmetle dost...
================================================ e d i b / a h m e t
Bazen neden bu ülkede dünyaya geldik diye kızıyorum hani isveç olsa kıyamet mi kopardı, sonra afrikada bir dilim ekmek bir yudum suya muhtaç körpe yavrular aklıma geldiğinde hem düşüncelerimden hem insanlığımdan utanıyorum. yaşam heryerde eşit imkanlar sunmuyor acı olan budur zaten, oysa çocuk olarak kalabilmek uzaklaşmak tüm çirkinliklerinden yetişkinlerin..
zaman hesap sorar.
bizler mızıkcılık yaparken,
zaman hatalı doğanı sorgular...
Bazen insanların gözleri görmezmiş,
Kör olmaasa da
güzel şiir tebrik ederim