(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
///ADI YOK BU BAHARIN /// şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
///ADI YOK BU BAHARIN /// şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çığ düşse de adsız bir baharsın. ********************************* Cemre gönüle birkez düştü mü; her mevsim, bir bahardır..Hep bahar, hep bahardır mevsimler, düşmeye görsün cemre... Çok beğeni ve tebriklerimle sevgili şairem...
Sevgili kardeşim.Sevgi ve çaresizlik içinde kalan satır aralarında bol imgelerin oynaştığı güzel bir şiir okudum. Değmez, ne çok aşk için harcadık yüreklerimizin nefesini.Değmez, ne çok aşk için ipotek ettik yüreklerimizin değerini... Değmez, ne çok aşk için soldurduk içimizdeki bahar çiçeklerini... Ezdik geçtik gönlümüzdeki tüm duyguları. Halbuki biliyorduk, kopartıldığında yaşamazdı çiçekler.Ama aşklarımızı daha değerli kıldık içimizdeki kır çiçeklerinden.Kendimizi adadık sanki karşılığınımı aldık .Hayır,hep nankörlükle,ihanetle karşılaştık.diyor şiirdeki kahraman. ve çok da doğru düşünüyor ve söylüyor.
Sevgili kardeşim, şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam. şimdi şiirinize ve yorumumu uygun iki güzel söz veya konu ile ilgili bir şiir ekliyorum, hoşçakalın.
BENİ SEVMENİ İSTİYORUM - CEMAL SAFİ
Seninle buluşmamız ne kadar zor olsa da, Senden sadece beni sevmeni istiyorum. Beş dakika baş başa kalmamız suç olsa da Senden sadece beni sevmeni istiyorum.
Çağırsam bile gelme,yorulma ne olursun, Sen üzülme,incinme,kırılma ne olursun, Beni yanlış anlam,darılma ne olursun, Senden sadece beni sevmeni istiyorum.
Bir gün bensiz kalsan da benimle yaşamanı, Aşkımı değerini sır gibi taşımanı, Nemli bakışlarınla resmimi okşamanı Senden sadece beni sevmeni istiyorum.
Senden tek dileğim var,özel imtiyaz değil, Kulun başka bir kula ibadeti farz değil, Haşa!Yaratan gibi beş vakit namaz değil, Senden sadece beni sevmeni istiyorum.
İrdelenmesi gereken bir şiir.. Bir sonu olmalı olmalı ama olmuyor..yaşanılan acılar,pişmanlıklar işlemişse gönül derinliklerine... Dışımızın güleç olması içimizi yansıtmıyor değil mi? Kutladım selamlar....
güzeldi kardeşim o kadar güzeldi