(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Masal Hayat İçinde şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Masal Hayat İçinde şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Selam ne güzel bir şiir keyif alarak okudum dört kafadarı...Şairlik böyle bir şey işte...Farklıydı şiiriniz kutlu olsun.Nice şiirlere esenlikle... Hoşça kalın sevgiler.
Bizim çocukluğumuzu anlattın ne.. Biz çoğunlukla dört kafadar, neler yapmazdık ki. Bizi küçük sanırlardı oysa küçüklük boylarımızdaydı. Şimdi her birimiz bir yerde, kırk yılda bir bir araya geliyoruz, o çocukluk anılarımızla. ve o çocuğu hep içimizde taşıyarak, ah Sevgi nerdesin, ya Mediha!
Büyütüldük Dudaklarımız halâ çikolata. Tek yalancımız ayna Tek doğrumuz içimizdeki çocuk. Biz dört kafadardık Şimdi salkım tanelerine ayrıldık ÇOK GÜZEL Dİ ŞAİREM KUTLARIM..EMA
evet güzeldi çok güzeldi aynı korkuyu paylaşmak aynı dayağı yemek ya da yalnız başına dayak yemiyceğini bilmek hele dayak sonrası uykunun değeri paha biçilemez:)
Farklı anlatımıyla her dizesi ayrı güzellikte olan, değerli şiirinizi okudum. Paylaşımınızı ve güçlü kaleminizi içtenlikle kutluyorum. Saygı ve sevgi ile kalın.
Sevgili kızım.ok değişik bir şiirdi.Arkadaşlar,büyüdükleri zaman malesef her biri bir yere ayrılıyor,görmek istesen bile göremiyorsun.Enfes bir şiirdi duyguların pınar gibi fışkırmış,şeleleye dönüşmüş.Çok güzel lirik bir şiirdi.Kutluyorum. kardeşim İmgeleri dansettirmişsiniz şiirinizde. Tebrik ediyorum. Şiirdeki akıcılık harikaydı.insan yorulmadan okuyabiliyor. Hayata değer bir yaşam, sevmeye değer bir aşk, dostluğa değer bir arkadaşlıktan asla vazgeçme.
Sevgili kızım şiiriniz çok güzeldi.Şiirinize uygun olarak ,iki güzel söz veya bir şiir ekliyorum .Puanım tam.Kutlarım.Selamlar
AYRILIK VAKTİ - NECİP FAZIL KISAKÜREK
Akşamı getiren sesleri dinle Dinle de gönlümü alıver gitsin Saçlarımdan tutup kor gözlerinle Yaşlı gözlerime dalıver gitsin
Güneşle köye in, beni bırak da Küçüle, küçüle kaybol ırakta Şu yolu dönerken arkana bak da Köşede bir lahza kalıver gitsin
Ümidim yılların seline düştü Saçının en titrek teline düştü Kuru yaprak gibi eline düştü İstersen rüzgara salıver gitsin
Teşekkür ederim Suzan ablacım. İyi ki Necip Fazıl 'dan alıntı geçtin ablacım. Çok sevdiğim bir şiirinden alıntı yaptım ben de hikâyesine koydum şiirimin... Umarım içimizdeki çocuk ölmez ki bizi umuda tutunduran o herzaman hayata... saygı ve sevgilerimle Hoşgeldiniz
Tek yalancımız ayna Tek doğrumuz içimizdeki çocuk.
Biz dört kafadardık Şimdi salkım tanelerine ayrıldık.
MERHABALAR DOST KALEM ; HARİKAYDI..RESİM VE ŞİİR ÇOK ÖRTÜŞMÜŞ.. NE GÜZEL BİR RESİM NE GÜZEL BİR ŞİİR..FİNAL HARİKA..KEŞKE HEP ÇOCUK KALSAK KEŞKE İÇİMİZDEKİ ÇOÇUK BARI KATLEDİLMESE....YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM EMEĞİ. SELAM VE SAYGIMLA.
Ne güzeldi çocukluk. Şimdi büyüyoruz masumiyetimizi kaybediyoruz.Eskiden tek derdimiz oyuncaklarımız dı oysa. Şimdi neler vermezdik hep çocuk kalmak için. Kutluyorum sizi . Kaleminize ve yüreğinize sağlık.
Çok güzel eserinizi beğeniyle okudum...
Tebrikler dedim.
Selam ve saygı ile...