Yine bir mevsim ölür; kucağımda kalır/ kimse suçlu değildir! Çünkü hiç kimse mevsimler kadar kuşlara sadık değildir…
…hırpalandım! Mühürlü bir aşkın içinde kala-kalsamda, Benim ayakta duruşum bile bir onurdur… Cesaretimse; Gözyaşımdan damlar sessizce/ mevsimler hasrete tutsak, Bir ben yine tek başıma-sana doğru hançeri bağrıma basarım…
…sendelendim! Yeminimin yolunda nehir gibi tek yönde aksamda, Benim kaşımın çatması bile bir şereftir… Cüretkârlığımsa, Kanımdan damlar sessizce/ zamanhasrete köle, bedelsizce Bu yürek yine tek başına-sana doğru hançeri bağrına basar…
…sen bil diye gönderdim bu aşkın son harfini azraile Çok kolay değil; ama bilki hiçbir şey eskisi gibide hoş değil…
“Olur ya; yâr’dan kopuk bir yürek, hüzün deryasında kalır …”
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Olur Ya… Yardan Ayrı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Olur Ya… Yardan Ayrı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
OLUR YA...
DEDİĞİ BİR NOKTA VAR...
TEBRİKLERİMİ SUNUYORUM..