en bonkör yanına vurmalı şimdi kanırtmalı seciye tutmaz irislerini seğirdiğinde gözleri dalmalı mancınık gibi içeri şimdi hesap vakti hakkımı istiyorum ben!
sormalı horon titremesi gibi ellerin suâlini yıkatmalı -bâkiyesi yapışmış- kirli hamur teknesini sağırlık, gözlerin ambians yırtığı tahliye yalnızlığı kulaklardaki Siraküza dilencisi değilim ben kimse aksini iddia etmesin korkutmamalı insanı, hiçbir uyurgüzel !
başaklar bile klonluyor kendini ketum kraliçe gibi olmak neden bir yetime değmedikçe elin zengin olsan ne tamam güzelsin, asil gözlerine sürmüşsün denizi çöl gibi bakmak neden israf haramdır cimrilik gibi rahmettir olgun başaklar ne diyor Tanrı çok azını tohuma ayırın gerisi sizin!
Siraküza dilencisi değilim ben hakkımı istiyorum h e l a l i (n) m d e n !..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Siraküza Dilencisi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Siraküza Dilencisi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
diğer satırlara haksızlık etmek istemeden, gizlice işledim içime bu satırları, zira çok sevdim ben onları...
başaklar bile klonluyor kendini ketum kraliçe gibi olmak neden bir yetime değmedikçe elin zengin olsan ne tamam güzelsin, asil gözlerine sürmüşsün denizi çöl gibi bakmak neden israf haramdır cimrilik gibi rahmettir olgun başaklar ne diyor Tanrı çok azını tohuma ayırın gerisi sizin!
siir doldu icime...
kutluYorum sevgili Serhat ... sevgimle....