çalakalem yazacağım senin şiirini; biliyorum beynimi zorlamayacaksın düş de kurmayacağım kurgularının içindesin sana iyice yaklaşıyorum, yalnız niye bende zemberek niye sende kurma kolu; işte buna şaşıyorum...
bak buraya kadar tamam oldu işte hiç de kafamı yormadan akıp gidiyor dizeler ka(y)nadıysa yürek, geldiyse kıvamı bir ucu aşksa, sonsuza çıkar devamı...
bilir misin şiir kadın, hiç aklına gelmemiştir ulasan saçlarını, kaç bin mil eder, kaç bin mil ince uzun yol gider gözbebeklerindeki ışık tüneli; sence bir çift örük belki bir el, el dolamı bence göğsüm; nefes nefese ateş üfleyen körük...
sevdim seni şiir kadın bir daha tattım aşkla güzelliğini; doyumsuz tadın eminim bu son değil yine geleceğim sana koparamaz kâlpten uzaklıklar yol uzadıkça yakınlaşır aşka insan, benim değil, senin bu lisan!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SENİN BU LİSAN! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SENİN BU LİSAN! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yazan kaleminizi hisseden yürek sesinizi kutluyorum hocam saygılarımla