Ortasında kaldım yanan ormanların Her yandan yandım külüm savrulurken Gövdesi dünden ateşlere teslim çınarlara sığındım Közünden geriye bir duman kalırken gözlerimde Yanarak yıkıldım dudaklarımda bir kor
Güneş çok uzaktı sararken gece etrafı Kurşuna dizilirken düştü tüm yıldızlarım Bir bulutu peçe sayıp saklarken yüzünü ay Hançer yarasında saklandı acılar Batarken derine gizli bir sancı
Çekildi yağmur duasına gözler Kirpikler odun oldu yakıldı yürek ateşini ısıtmaya Vuruldu bir kırlangıç fırtınada Tel tel dökülürken umut Bir sonbahar yakıldı unutulmayan hatıralarla Bin kez yakılarak çoğalırken sözündeki gazeller….
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
şiir-63 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
şiir-63 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
kendine haksızlık eden birinin sesini duymuş gibiyim sanki :-))) şu an hemen çıkmam gerekiyor bu konuyu unutturma sakın gelince yiyecem başının etini Güli....
yok beee ne yafff sende yazıyorsun çok güzel...Sanki ben anladığımdan mı yazıyorum.. salla patik kelimeler işte benimkisi.Ben de zerre kadar anlamam ama olsun yazmak güzel işte....
adım gerçekten dilek inanmazsan sözlüğe bak... Dilek , murat demektir .Bende oyum işte :-) Murat olandan :-)) Bak bide fatihin fedaisi kara murat var karıştırma sakın...Çünkü kılıcım yok...:-))))
:-) severek dinlemek güzel olan bu parçayı... yafff bak birden aklıma ne geldi güli, bak söylediğimde gülme sakın bana .... buradan yorumlarla şiir yazalım mı :-) iki dize sen yazacan iki dize ben burada yorumlarla yapıp birleştirip şiiri yayınlayalım mı ne dersin Güli :-))
Vayyyy günaydın sei görmek ne güzel dj benim benim :-)) hemen dinlemeye başlıyorum gelen parçayı....
evet aceleydi 12 ye beş kala yazıp şansımı zorladım belki bir böcek kaparım diye yine başaramadım :-)) -mişmişmişşş değil Valla gerçenden de böyle oldu :-)
Fes şart ama önce gerçek şiir kıvamında yazmayı başarırsam... Biraz daha böyle başlıksız devam edip kendimi sınamak istiyorum.. Demlendirme işinde haklısınızda o zaman diğerlerini yazmaya vakit bulamam.Bakın şimdi bir tane daha yazdım bu arada :-)) Yazmak eğlenceli bir iş...
İlgi ve desteğin için çok teşekkür ederim saygıdeğer "İlyada" Enderin sonsuz saygı sevgi ve selamlarımla....
Çekildi yağmur duasına gözler Kirpikler odun oldu yakıldı yürek ateşini ısıtmaya Vuruldu bir kırlangıç fırtınada Tel tel dökülürken umut Bir sonbahar yakıldı unutulmayan hatıralarla Bin kez yakılarak çoğalırken sözündeki gazeller….
sobeee sobeeee hadi şimdi yeni bir şiire devam diyorum can oğlum harikasın sevgilerimle
Yakalandım yine anneme olsun...Bu sayılmasın emi...sabaha kadar sayfadan düşersen yenisini yazmaya devam tabiki :-)) Annem benim yine eteklerine saklanacağım ben hep...
Annem benim ilgin bana hep moral kaynağı bilesin... En derin sonsuz saygılarımla ellerinden öptüm...
Kirpikler odun oldu yakıldı yürek ateşini ısıtmaya
anlayan olduysa sorun yok
anlamayanı aramaya zaten gerek yok.ondan cok var diimii
tebrıkler Rakıbım .Saygı ve sevgıler...