Ananı, babanı, sevdanı, Yitirmişsin... Barışı, kardeşliği, sağlığı, Her şeyi bitirmişsin. Halen "Hayat yaşamaya değer" Diyerek insanı aldatmayın. Çok dinledik bunları hikaye anlatmayın...
Uykular kaçarmış, Gece sabah olmazmış, O güneş hiç doğmazmış, Gözlerde yaş kalmazmış. "Gün doğmadan neler doğar" Diyerek insanı aldatmayın. Çok dinledik bunları hikaye anlatmayın...
Balık baştan kokarmış, Kokacak baş mı kalmış? Erirken tüm umutlar, Saçta her tel ağarmış. "Umut gönlün ekmeğiymiş" Diyerek insanı aldatmayın. Çok dinledik bunları hikaye anlatmayın...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BÜYÜKLERE MASALLAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BÜYÜKLERE MASALLAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her şey bir masal bir varmış bir yokmuş ötesi yalan işte... yalan içinde gerçek olur mu hiç... kendisi yalan dünyanın içinde olanlarda elbette yalan olacak.... mucize olur aksini düşünmek, beklemek....çekeceksin arkadaş başka yolu yok...yalanı yaşayarak yalandan...gerçek ölüme ....
yalan görmek için gelmişiz dünyaya yalanı bilmek için yalana doymak için
Hiç olmaz biraz doğru, biraz gerçek biraz ne bileyim umut deniyor ya hani sabır eden muradına erer diyor ya hani...nerde hani nerde... ne çile, ne sabır, ne kahır hiç biri hiç bir şey... ne yetiyor, ne de bitiyor... bir yalanın etrafında işte dön babam dön... dön... dünya döndüğünce...
Etkili dizelerinizi kalben kutlarım.Nasıl etkiledi anlatam.Varolsun gönül emeğiiz efendim.
Şiirin ışıtan, paylaşımcı dostluğunca ; selam, sevgi ve saygılarımla.
DEĞERLİ HOCAM ATA SÖZLERİNİ HER BİRİ ASLINDA ALTIN DEĞERİNDEDE FATAK ALTINDAN ANLAMAYAN BİR NESİL OLUNCA BAKIRLA ALTIN KARIŞTIRILIYOR OYSA EĞER O SÖZLERİ KENDİ HAVSARAMIZDA B.İR DEĞERLENDİREBİLSEK ÇOK ŞEYLER ALACAĞIZ TEBRİKLER KALEMİN VAR OLSUN
Teşekkürler dost, her Ata sözü için aynı şey söylenemez ama evet bir çoğu öyle, bakmayın kaleme özellikle ikinci ve üçüncü bölümdeki Ata sözleri en beğendiğim sözlerdir, sevgiler...
Uykular kaçarmış, Gece sabah olmazmış, O güneş hiç doğmazmış, Gözlerde yaş kalmazmış. "Gün doğmadan neler doğar" Diyerek insanı aldatmayın. Çok dinledik bunları hikaye anlatmayın...
Sistemin bir çarkı kırıldı mı yaşanmaz oluyor...
Çok tebriklerimle...