Sevgisiz gönüllere merhamet sunuyorsun Susayan yüreklere ayransın deli gönül Baş döndüren çiçeğin dalına konuyorsun Durmuyorsun yerinde seyransın deli gönül.
Varlığı arıyorsun duygu yüklü sanatta Azminle yol alırsın yok üstüne inatta Yaratılan tüm nesne bil cümle kainatta İnsan denen mahluka hayransın deli gönül.
Koç yiğitler döş verdi bu toprağın bağrına Hak korkusun çekerek yürüyorsun doğruna Gerekirse baş verir milli sevda uğruna Konu Vatan, Bayraksa boransın deli gönül.
Adalet yargılamaz sistemin kasabını Bam teline dokunur bozarlar asabını Attığın her adımın yaparsın hesabını Mantığınla bedeni yoransın deli gönül.
Ayakların takılır karanlıkta koşarsa Damlalar tufan olur kenetlenip taşarsa Hakkaniyet bozulup nizamından şaşarsa Vicdanına haykırıp soransın deli gönül.
OZANMERDAN kucaklar mevlanın kullarını Arşınlayıp kat eder sevdanın yollarını Güvendiğin çınara dolarsın kollarını Ser verdiğin canana yarensin deli gönül.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYRANSIN DELİ GÖNÜL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYRANSIN DELİ GÖNÜL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
OZANMERDAN kucaklar mevlanın kullarını Arşınlayıp kat eder sevdanın yollarını Güvendiğin çınara dolarsın kollarını Ser verdiğin canana yarensin deli gönül.
yine güzeldi dizeleriniz yine güzeldi gönül sesiniz saygılar benden herdaim
OZANMERDAN kucaklar mevlanın kullarını Arşınlayıp kat eder sevdanın yollarını Güvendiğin çınara dolarsın kollarını Ser verdiğin canana yarensin deli gönül.
OZANMERDAN/ALİ BİLECEN
Saygıdeğer üstadım yüreğinize sağlık güzel bir şiir daim saygımla......
Bam teline dokunur bozarlar asabını
Attığın her adımın yaparsın hesabını
Mantığınla bedeni yoransın deli gönül.
beğeniyle okuduğum su gibi akan bir şiir yüreğinize sağlık