Bir mavi denizdeyiz şimdi seninle ak bir martı gibi umut ve sevinç yüklü gemimiz mutluluk rüzgarları vuruyor yelkenlerimize pupa yelken yol alıyoruz sabaha güneşli günlere çıkıyoruz, mavigecelere
güzelliklerin el değmemiş ormanlarında düşlenmemiş renklerin çılgınlığı düşüyor bakışlarımıza kulaklarımıza binlerce kuş sesi dökülüyor şiir cıvıltıları üşüşüyor saçlarımıza güneşe renk veren renkler ülkesinde huzur ve sevgi çelenkleri örüyor zaman içimizdeki ışıltılardan
şiirlerle beslenerek, bir çiçek büyüyor tüm zamanların özlem bahçelerinden küskün çocuklardan bir çocukgülümsüyor geleceğe seviyoruz bütün insanları, bütün hataları affediyoruz şarkılar bizim oluyor, şiirler bizim, yarınlar bizim aşkı içiyoruz su gibi yudum yudum, hava gibi nefes nefes mutluluğu tadıyoruz tüm pınarlardan sevgimizi koyup bütü’n sevdaların üstüne yelin suyla öpüştüğü kıyılara bırakıyoruz mavi gözyaşlarımızı ...
seninle hayaller dolusu mutluluk çiçekler dolusu sevgi ekiyoruz güzelliğin doruklarına kaldırıp duvağını gökyüzünün her sabah öpüyoruz tüm beyazbulutları alnından birer birer dudakların gül oluyor, gözlerin yıldız, bakışların ay uçuk bir mavide tutsak kalıyor hayallerimiz dansediyoruz rüzgarlarla sırılsıklam aşkla kanatlanmış atlar geçiyor rüyalarımızdan kardan çiçekler, sevinçten yıldızlar dökülüyor üstümüze maviler boyu martılar uçuruyoruz gökyüzüne .....
bir Adem- Hava faslındayız şimdi seninle yeni bir rüya görüyoruz yeni bir bahar yeşeriyor tenlerimizde bir yanı Mecnun masalımızın bir yanı Leyla bir yanı Yusuf, bir yanı Züleyha yeni bir aşk masalı yaşıyoruz şarkıların tılsımında güneşi, mehtabı, yıldızları içiyoruz tüm pınarlardan...
dudakların kalplere sığındığı bir adada şimdi binbir arzuyla köpürüp kabarıyor dalgalar şiir’in yedirenk çakılları vuruyor kıyılarımıza gözlerin zeytin dalı oluyor umudu tükenmişlere, bütün ihanetlerden arı, bütün çirkinliklerden uzak yıldızları yol yapıp umutlarımıza mavilere tırmanıyoruz ince alımlı ayaklarıyla aşkın
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir Mavi Sevda Masalı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir Mavi Sevda Masalı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
seninle hayaller dolusu mutluluk çiçekler dolusu sevgi ekiyoruz güzelliğin doruklarına kaldırıp duvağını gökyüzünün her sabah öpüyoruz tüm beyaz bulutları alnından birer birer dudakların gül oluyor, gözlerin yıldız, bakışların ay uçuk bir mavide tutsak kalıyor hayallerimiz dansediyoruz rüzgarlarla sırılsıklam aşkla kanatlanmış atlar geçiyor rüyalarımızdan kardan çiçekler, sevinçten yıldızlar dökülüyor üstümüze maviler boyu martılar uçuruyoruz gökyüzüne ....
Çok güzel serbest bir çalışma düşmüş sayfaya Şiiri iki kez okudum Beğenilerimi sayfanıza bırakırken yüreğinize sağlık diyorum Tebrikler.
Tebrikler saygımla selamlıyorum...