(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YALNIZ ADAM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YALNIZ ADAM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Karamsarlık sarar bazen ruhu, her şeyden bezer insan bir anda, hiçbir şey umduğu gibi gitmiyordur yaşamda, güven bitmiştir en çok güvendiklerine ve insanı yaşatan çevresinden aldığı destek, sevgi, şefkat, ilgi yeterli değildir. Bu insanın çöküşüdür, yalnızlığa iter ve içine kapanır zamanla sonrada sessiz çığlıklar boğar benliğini. Şiir arada da olsa yaşadığımız bu duyguları çok güzel anlatmış, değerli yürek kaleminizi gönülden kutluyorum Mustafa hocam, harika bir serzenişti dizelerdeki duygu, gayet yalın ifadelerle dile getirmişsiniz yalnızlığı. İlhamınız daim olsun, mutlu ve esen kalınız huzur içinde sevdiklerinizle...
hayata küsmüş bir yüreğin acı dolu yaşamı ve buruk duyguları manzum şiirde. hüzün dolu şiir akıcı anlamlı ve düşündürücü. kahretmek sorunları çözmüyor aslında belkide daha artırıyor. kutlarım kalemi.
"Bir-iki damla yaş bana "Bu kısmı okurken biraz zorlandım.Başka türlü olabilir miydi acaba?Diye düşündüm.Ama usta kalemin vardır bir bildiği dedim sonra. Beğeniyle okudum değerli kalem. Kutluyorum. Saygılarımla.
Senden Hece şiiri okumak Bambaşka bir haz veriyor inan Şiirdeki bütünlük Dizeler arasındaki müthiş uyum Şiire sihirli bir hava veriyor Büyülüyor sanki okurunu
Yine Çok güzeldi şiirin
KaLEMİNDEN BÜYÜK kEYİF ALDIĞIM kARDEŞİME aLKIŞLARIM YÜREKTEN SELAM VE SEVGİLERİM DE...
Selamlar saygımla
* * *