(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Seni Üzene Gidersin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Seni Üzene Gidersin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Zor elde edilen nedendir bilmem, hep kıymetli oluyor. Zor bir sınavı kazanmışsak inanılmaz mutlu oluyoruz. Sevginin de zor elde edileni hem değerli hem vazgeçilmez oluyor. Bu insanoğlunun doğasında var ve salaklık diye değerlendirmek isterseniz, evet belki de salaklık.Fakat sevgi gibi aşk gibi duygularda zaten mantık yok ki. Ağlamayı seviyoruz, ne kadar çok ağlarsak aşk uğruna o kadar çok aşık oluyoruz. Gülme umudu da var tabi ama gülme geciktikçe, daha çok bağlanıyoruz. Üzene gitsek de tek başına hiç değilizdir aslında. Sadece öyle hissederiz, yeniden birisine yeniden güvenebilmek için. Kendimizde durup kalmayı çok istemeyiz, ağlatsalar da onlarla büyür gelişiriz aslında. Samimi, içten, anlamlı bir şiirdi, keyifle okudum. Saygılarımla.
Seçkin kalemi ve engin yüreği kutlarım.
En içten selam ve saygılar.