Bütün gece hayalinle yattım, Yattım ilk kez gibi. Uyku damarlarımı ele geçirirken Göz kapaklarımda tutttum seni. Uzandım koyu bir delhizdi kolların, Ya da umman mı desem. Korkmadım , Yüzdüm , Yüzmeyi bilmediğim kadar.
Sireneler kıskandı Deniz kızı kılıklarında. Köpüklerinden doğduğu Deniz kıskandı Kadınlık makamını. Bir afro zamanımda Bir de aşk Zamanlarımda Kadın oldum.
Tutuklu, Bağlı olduğum Baskıcı zihniyet, Zincirlerimi kırdım. Küflenmiş Beyin çürüklerine Yüzlerine Bir çırpıda , Şeytanlıkları hızında çarptım.
Bir hürrem oldum Bir de alexandra. Gibi.. Bir aşk Bir intikam Hayat saltanatında. Soğuktan , Sıcağa , Cehennem tadında yaşandım.
Eteklerimde taş kalmadı Döke döke yol aldım. Gecenin karanlığında, Kokunu, Hayalini, Tenini çektim içime. Aşk oldum Kadın oldum Asi oldum bedeninde.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ve Aşk Kadınla Doğdu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ve Aşk Kadınla Doğdu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Herşey kadınla anlam kazandı.Kadınla güzel kadınla özeldi.Merhamet daha bir merhametleşti,acılar hüzne çevrildi, sığ duygular kadınla derinleşti.Erkek sevdi sevmesine de kadın aşka dönüştür sevgiyi..Nitekim kadın olmak zor zanaat.Tebrikler şair manidar dizelerdi selam ve saygılarımla.
Bütün gece hayalinle yattım, Yattım ilk kez gibi. Uyku damarlarımı ele geçirirken Göz kapaklarımda tutttum seni. Uzandım koyu bir delhizdi kolların, Ya da umman mı desem. Korkmadım , Yüzdüm , Yüzmeyi bilmediğim kadar.
Gece ıssızdı Hayalindi yatağımda yüzümü döndüğümde görünen Daha önce nerelerde olduğunu düşünmeden Yattım -en derin düşüncelerle- Uyku nedir bilmeyen gözlerle Vücum da yoğruluyordun sende Uyku niyetine damarlarımda geziniyordun ya işte Kollarını kaçırma benden Uyumak istemesem de Boğulmak istiyorum belki de Korkmadan...
biraz nazire yapayım istedim tüm şiire yapacaktım tepkini bilemedim :) Çok güzeldi sevgimlesin :)
aşk kadının adıdır-------------- aşk kadına yakışır------- evet------------- harikasın----------------aşkı aşk kadın yapar----------- aşk kadında yaşanır---------
evet çok doğru tespit doğum dişinin doğsında gizlidir gizemlidir nefis vede çok cesur bir okadar da anlamlı ayakta alkışlarım ve tam puanla kutladım dost kalem
Her bir mısranın da bir özlem,haykırış,düşler rüyası,denizin maviliğinde ki yaşadığın güzellikleriyle kollarında kendini hissederek bağlayışın,sonuna kadar aşkın rüzgarı vuruyor vücudun her hücresine...Tebrikler... Sevgi ve selamlarımla...
HARİKA BİR BAŞLIK VE HARİKA ŞİİR..ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR DUYGU PAYLAŞIMIYDI.. YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..KUTLUYORUM GÜZEL İNSANI VEDE EMEĞİNİ.. SELAM VE SAYGIMLA
sevgili kızım ,sen eni konu kör kütük aşıksın be yahu.kimdir bu şanslı valla çok merak ettim.sevgi güzeldir,ama gerçek sevgi.eğer güzel bir şey olmasaydı Allah gönüllerimize koyarmıydı onu.Sevmek...Tanrının bize bağışladığı en yüce duygulardan bir tanesi... Yaşamımıza renk katan yegane şey. Sevmek ve sevildiğini hissetmek, hissettirmek. Sevmek... her şeyi, dünyayı, yaşamayı, insanları, kuşları, çiçekleri, denizi, suyu, herşeyi, kendimizi bile sevmek çok önemlidir.Ama sevgimizi dile getiremiyoruz yeterince. Hep içimizde, yüreğimizde saklı tutuyoruz, nedense kullanmayıp saklıyoruz. Halbuki ne güzel iki kelimedir “ seni seviyorum ” diyebilmek. Bu gizemli kelimeyi kullanmaktan korkmasak, içimizden geldiği gibi ve hissettiğimiz anda söyleyebilsek keşke sevdiklerimize. “ seni seviyorum ” öyle sihirli ve güçlü iki sözcüktür ki aslında; söylendiği anda karşımızda akan suları bile durdurur anında. İçimizde tutup, saklayıp, ayda yılda bir kez söylediğimizde; hayatımızdaki “keşkelerin” sayısı hızla artacaktır inanın buna. Oysaki “keşkelerin “geri dönüşleri yoktur; giden yıllarla birlikte onlarda gider, yakalayamazsınız. Sayın arkadaşım şiiriniz çok güzel ve çok anlamlıydı.kutlarım.puanım tam selamlar..
Uzaklardan değil buralardan suzan hanımcığım sevdiğim.. sizin de tanıdığınız :) aslında birbirimize yorumlarımızda açıkça sesleniyoruz :) ben onu da , oğullarımı da güzel dünyanın güzel insanlarını da seviyorum ... Güzel düşüncelerinize teşekkür ederim..
Döke döke yol aldım.
Gecenin karanlığında,
Kokunu,
Hayalini,
Tenini çektim içime.
Aşk oldum
Kadın oldum
Asi oldum bedeninde.
Nakış nakış işlenmiş satırlara tüm duygular...Harikasın gönülden kutluyorum...Sevgiler