Tanrı’nın toprağa fırlattığı ateş gibibiyim Siyah gece önünde bir sapan gibi. Yada çırpınırken zerafet şeytan azapta gerek ;
Çünkü. Evet. Türkü : Sessiz Yüzmekte. Siyah.
"Gerilim grafik şeklini alırken bende " O’ nun imkansız vücudunda.
Bir düğüm dışındaki çevreler Ki diğerleri dünyaya ölmek için gelirler SABIR bir şekildir bazen!
edebiyatı icat ediyorsunuz. Soğuk rüzgarları sonra. Kesişen örtüşen düşünceleri. Orada her şey yıkanır. Demir, su, alev. Şimdi cümleler hareketli. içerden dövülmüş olsalarda Hızlanırlar, hesaplanamaz bir hızla etrafında özgürce dolanırlar. Hayır, hayır şarkı değiller (bahçeleri, Zebur). Kayalar altında kelimeler . ayaklarımın altındaki parkeler gecikmeler kayıt ediyor Sevdiğim içimde tropik kelimeler ve iki parçanın oluşturduğu bir bütünler !
oysa bitkiler bile duyarlıdır şefkate bağımlı, bağımlı, ve kaktüsler, şüpheli sumaklar, düzenbaz yuccas’lar yada domuz ithalatı ; Batı başkentlerinin sözde demokrasilerinden ithalat, Ve soğuk sermayenin üvey dilleri, raflarda çürüyen burjuvazinin yaldızlı düşleri
ABD emperyalizm Bankası ve iki yüzlü idealleriyle yurduma ördüğün suskunluk telleri ve baskı kültürün artık YETER !
odun yüzemez böceklere zarar verebilir Bu fikir sempatisi olamaz Seninkinin
Kimliğim kayip benim Ormanda odunlarla kesilmiş başka birinin izi izimde, daima sonunda başka, Ormanda
kozmik akciğerler parçalanıyor görüyormusun zafer nefeslerinde. O eski vazosu ölümün deniz melteminde çürümede kemiklerim Tanrı yünü yaprak tadında ve çeşmeler - ve asmalar büyür orda.
şiddetle mücadele etmek istiyorsanız, önce kendi etinizi kesmeyi öğrenin insan hep kendini kesmiyormu ? Güneşin etrafindaki hacı adaylarının gölgesi, Doğacak daha kaç yıl, Garip bir yerde gerçeği arayan? : dua etmek dinlemektir Sessizliğin kapısında.
Devriliyoruz yüzü koyun Ellerimiz birbirine kelimelerle tutunuyor oysa dua etmek için yukarıya doğru sapmada sonra melek dümenci geniş bir gövdeye izin verir. Başka hiç bir yerde yerin yokki.
Bu arada güzel istisnai olandır Bir ayna gibi bir an sonrası tufan İris içerken güneşi Bizi yakan yangınları küllere çevirir Korkmayın Ümit en son bitendir !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yeter! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yeter! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.