Aylardan kasım hafif guneşli ve rüzgarlı bir sonbahar gününde, uçurtma uçuralım kırlarda.
Deli dolu rüzgarın esintisinde o şarkıyı mırıldanalım . Rüzgar, Bir eteğimi ,bir uçurtmayı bir de unutmak istediklerimi savursun gökyüzüne.
Uçurtma benim ellerimde hakimken ellerim iplerindeki kurdelaları kavramışken yavaşça dokunsun ellerime ellerin ısınsın bir anda bütün hücrelerim alev alev yansın tüm bedenim yanarken senide yaksın utangaç ateşim. Sonra, yavaşça sarılsın ince belime diğer elin. Bir elin elimde , diğer elin belimde. Usulca değsin yanaklarıma dudakların Öp beni en çocuksu tavrınla yad edelim birbirimizden geçirdiğimiz zamanı doyur beni masum aşkın edasıyla fısılda kulağıma aşk sözlerini söz ver aşkımızın baki olacağını , ant ver annenin üzerine, ve dinle şimdi sana vadedeceklerimi ; Ruhumla ve bedenimle Senin olacağım .
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
U Ç U R T M A şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
U Ç U R T M A şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çocukken çok uçurtma uçurdum. Hep uçurtma gibi uçmak ve hür olmak isterdim. Biraz yaşlanınca anladım ki, hür sandığım uçurtmanın ipi uçuranın elinde. Güzel şiirinizi kutluyorum. Selam ve saygılar
kimimiz yaşadıklarımızı, kimimiz yaşamak istediklerimizi yazdık. hep bir gizem vardı aslında yazdıklarımızın çoğu zaman... Ama ne istediğini bilmek de önemli. uçurtmayı uçurmaktan çok beni uçurmalı demişsin aslında... yanılıyor muyum? ve bunu cesurca yaptığın için de kutlarım...
Türkçe ye laf etmeyeceğim ayrıca ben. Ama şunu da demeden geçmeyeyim... Türkçe öyle zengin ki anlamlar açısından. Şair kendince yazar şiiri, okuyan kendince anlar bu böyle değil mi? Fikir ve zikir meselesi gibi... :)))
Kararır gözlerim aşkı duyunca... Her daim izleri ile yaşadım.. kendisine sahip olmak şansı olmadı hiç... Kimse böyle sözlerler yüklenmedi gönül heybeme... Kimse böyle dualar etmedi... Kimse yemin vermedi... Öyle ki en derinden kıskandım sözleri... Haddimi bildim bunca yıl sonuç ortada... Had aramayan.. Olduğu gibi anlatanı okudum... Gecem uzundur benim her daim ama bu gece tekrar tekrar okunur bu şiir... Özeldi .. Güzeldi.. SAYGILARIMLA TEBRİKLERİMLE
sondan mı başlasam acaba :) "ruhum ve bedenimle" dediğiniz yerden...en önenmli ve en zor olandan...o kadar ruhsuzlaştı ki her şey sonunda ruhumla demeniz benim için çok önemliydi....sonra şu rüzgar bir yandan uçurtmayı ve bir yandan eteği uçurdu ya harikaydı...aşkın içinde barındırdığı hemen hemen her element vardı şiirde...çocuksu bir tavır, masum ve utangaç bir buse, doğa ve doğallık...yanağa buseler, ince bele dolanmalar kısacası aşkın her hali vardı...aslında daha yazılacak çok şey var ama şiirden daha uzun bir yorumda saygısızlık olur herhalde...şiirin ikinci ismini ben koyuyorum :) AŞKIN HER HALİ...
Hoş ve İçten Kelimeleriniz oyle mahcup etti ki beni, yuzum kızardı vallahi çok teşekkür ederim
Bende boyledir duygularımı asla saklamam ve yansıtmaya çalışırım karşımdaki insanlar anlasın diye:) Aşk başlı başına masum olmalı masum şeyler yaşanmalı ki hafızada kalsın
Gelecek olan şanslı diyebilirim neyse Çok teşekkür ederim Esen kalın ŞİİRLERDE Buluşmak adına :))
yoruma değil, bu yorumu yaptıran şiire bak :) ben burada elimden geldiğince şiir okumaya çalışıyorum...askıda olan şiirleri sırayla okumaya gayret ediyorum...şiirin o kadar samimi geldi ki bana anlatamam...sizin bu yazdıklarınızı yazacam diye bin dereden bin su getiren o kadar çok şiir okudum ki...saf ve temiz buldum....kelime oyunu yok...kelime oyunu yapacam diye gereksiz tasvirler yok...neşe var, aşk var, masumiyetle beraber gelen duygular var...kısacası hasret kaldığımız bir "güzel aşk günü" var...şiir böyle bir şey işte...yazdıklarınız bende bu ışıkları yaktı...