SEVGİLİ ATAM.Şiirin hikayesini görmek için tıklayın BU ŞİİR TAMAMEN GERÇEK BİR HİKAYENİN ANLATIMIDIR. ASLEN AZERİ TÜRKÜYÜM VE ÇOÇUKLUĞUMUZ RUS EMPERİALİZMİ ALTINDA KENDİ DİLİNİ DİNİNİ VE TÜRKLİĞÜNÜ GİZLİCE YAŞAMAKLA GEÇTİ.İNSANLAR CAMİLERE GİDEMEZLERDİ ÖNEMLİ GÜNLERDE,İNSANLAR TÜRKİYE DİYE BİR DEVLET OLDUĞUNU BİLE BİLMEZLERDİ AYNI DİLİ KONUŞTUGUMUZU VE AYNI BOYDAN GELDİĞİMİZİ DOĞRU DÜRÜST BİLMEZDİK ÇÜNKİ TÜM KİTAPLAR RUS BASINLARINDAN ÇIKMIŞ ÖZLÜĞÜMÜZÜ KAYBETMEK İÇİN HAZIRLANMIŞ POLİTİK SİNDİRME VE BENLİĞİ YOKETME ÇABASI OLAN SOVETLER TARAFINDAN BASILIYORDU.OKUDUĞUMUZ TÜM KİTAPLAR RUS ALİM PROFESÖRLER YAZARLAR RUS BİLİM ADAMLARIYDI.DÜNYAYLA İLİŞKİSİ KOPUK BİR TOPLUM HALİNE GELMİŞTİK.
BEN KÜÇÜKKEN BABAM ANLATMIŞTI BANA ATATÜRKÜ.ONUN NEKADAR BÜYÜK TÜRK OLDUĞUNU ANLATDI BİR OLAYLA İLGİLİ BİŞEY CEREYAN ETMİŞTİ O ZAMANLARDA BABAMDA BİR KELİME KULANMIŞTI İYİ HATIRLIYORUM AMA ORASI BANA KALSIN..... VE YILLAR SONRA BEN TÜRKİYEYE GELDİM VE BURDA YAŞAMAYA BAŞLADIM.BU ZAMANDA GÖRDÜĞÜM ŞEYLER OKUDUĞUM KİTAPLAR ÖĞRENDİĞİM TARİH VE ATATÜRK ARAŞTIRMACILARI TARAFINDAN ONUN HAYATIYLA İLGİLİ OKUDUĞUM ÖĞRENDİĞİM ŞEYLER KARŞISINDA ONA OLAN HAYRANLIĞIM DAHA DA ARTTI. ONUN ADI ÇEKİLDİĞİNDE GÖZLERİMDEN YAŞLAR AKIYOR BU BÜYÜK ÖNDERİN DEĞERİNİ BİLMEYEN CAHİL TOPLUM KİTLELERİNİ GÖRÜNCE GÖZLERİME İNANAMIYORUM.HER ŞEYİ OLAN BİR MİLLET BİR CUMHURİYET İLKESİ NEDEN KENDİNİ YOK ETMEK İÇİN BUKADAR AÇELE EDER.BUKADAR ZORLUKLARLA KURULAN BU DEVLETİ NEDEN BİRİLERİNE PEŞKEŞ ÇEKER ANLAMIYORUM.SADECE TÜM TÜRK KARDEŞLERİME SESLENEREK ŞUNLARI SÖYLEMEK İSTERDİM İÇTEN HAYKIRIŞLARIMLA, KEŞKE BİZİM ÜLKEMİZDE BÖYLE BİR ATATÜRKÜMÜZ OLSAYDI ONUN YOLUNDA HEPİMİZ YÜRÜRDÜK VE BÖYLE SAPMAZDIK YALNIŞLARA.NEKADAR ŞANSLISIN EY TÜRK HALKI. BİZ UZAKTAN HAYRAN OLURKEN ÖNDERİNİZE SİZLER ONUN KURDUĞU DEVLETİ VE TEMELERİNİ YIKMAK İÇİN SABIRIZCA UĞRAŞIYORSUNUZ. EVET UZUN SÖZÜN KISASI ŞİİRİMDE SÖYLEMEK İSTEDİKLERİMİ UMARIM ANLATMAYA YARDIMCI OLMUŞTUR BU YAZIM. SEVGİLERİMLE ODLAR DİYARINDA DOĞAN OĞUZ TÜRKÜNDEN.
DUYDUM ADINI BEN ÇOÇUKLUKTAN
İŞİTDİM NAMINI BEN HEP BABAMDAN, BİZİM ORALARDA ESKI ZAMANLAR, GEÇEMEZDİ TÜRKLÜK SÖZÜ AĞZIMIZDAN. ANLATIRDI BABAM GİZLİCE YAVAŞTAN, SENİN NE BÜYÜK TÜRK OLDUĞUNU, ATAM! HEP HAYAL EDERDİM SENİ GÖRMEYİ, YAPTIĞIN İŞLERİ BİR BİR BİLMEYİ. BİR GÜN HAYAT YOLUM GEÇTİ YURDUNDAN, SENİN HAYRANLIKLA KURDUĞUN VATANDAN. GEZDİM KARIŞ KARIŞ BEN TÜRKİYEMİ, HER KARIŞTA GÖRDÜM SENIN SEVGİNİ. SANA AŞIK OLDU DAMARIMDA KAN SANA MEFTUN OLMUŞ CÜMLEYİ CİHAN. DÜNYA ALEM HASET KALMIŞ AKLINA, KİMSE ÇIKAMAMIŞ SENİN KARŞINA. KEŞKE YAŞASAYDIM SENİN DEVRİNDE, KURŞUN TAŞISAYDIM CEBHENE ELİMDE. TÜM AŞKLAR BİTİYOR SESİZCE KALBİMDE, BİTMEYEN TEK AŞKSIN BENİM YÜREĞİMDE. BEN GELDİM UZAKTAN SENİN ÜLKENE HİSSETTİM SEVGİNİ BEN HEP İÇİMDE. DUYSUN BÜTÜN DÜNYA BU SÖZLERİMDE VATAN İÇİN SAVAŞIRIM SENİNLE BİRLİKTE. -----------------------------------------------------------TANIDIĞIM EN BÜYÜ ÖNDERE BİTMEYEN SEVGİLERİMLE. |
Yolun yolumdur.
Saygımla.