Talihim olsaydı sözünün eri Neşenin rengine boyanacaktım... Ödendi sanmıştım neyse ederi. Rüzgârın sırtına vurup eyeri Yıkarak önümde her bariyeri Ya o’na varacak, ya yanacaktım... Ufkun ötesin(d)e randevum vardı Yön belli, yol uzun, hedef bahardı.
Tam vakti gelince doğmasa şafak Sabrıma ek ömür kazanacaktım... Kaf dağı ardında gözlerden ırak Reyhan kokacaktı vardığım durak. Bağrını bahara açınca toprak Gülzârın dizine uzanacaktım... Elime geçseydi bahtın yelesi Benim olacaktı Kartal Kalesi.
Tadınca ucundan ab-ı hayatın Kimleri ne diye kıskanacaktım... Haddini bildirip her ihtiyatın Hakkını vermiştim teferruatın Bedeli olsa da aşka biatın Başımı eğecek, dayanacaktım... Gecenin bir vakti basıldı zile Gelen kaderimdi, ikramı çile.
Oysa destur ile mesrur mehtaptan Hilalin göğsüne yaslanacaktım... Bir dünya kurmuşum meğer seraptan Hayaller kâbustan, düş ızdıraptan Çare yok, karanlık derin girdaptan Sahile varmadan ıslanacaktım... Can suyu beklerken diktiğim fide Cemreler düşmeden kapandı perde...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* KARTAL KALESi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* KARTAL KALESi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Hiç kavga olmazdı dil kalsa temiz Diken bürümezdi gönül bahçemiz Dostun yüreğidir tek sermayemiz Ondan daha güzel tahtımız yoktur...
Şiir Yazmak sana yakışıyor değerli DOST kalem .şimdiye kadar hiç bir şiirinde şurası noksan olmuş diyemedim. sadece yazmak değil yazılanları yüreklere nakşetmen taktire şayandır. yüreğin var olsun Mecit KARDESİM...
"şimdiye kadar hiç bir şiirinde şurası noksan olmuş diyemedim."
Bu, yazdiklarimin kusursuz olmasindan degil, "belki incitirim" endisesinden olsa gerek MUHTEREM AGABEYiM. Zirâ, güzel sözlerle bezenmis gönül bahcenizden hakedene dahi dikenli tek kelime cikmadigini biliyorum.
Cok sükür ki, sizin görmezden geldiginiz eksiklerimi ACIMASIZCA elestirmek icin FIRSAT bekleyen degerli dostlarim da var :))
Yani, kâinatin dengesi burada bile hissediliyor :)
Varliginiz ve güzel sözleriniz benim icin her zaman büyük onur ve kalemim icin büyük güc.
Gönül eri yürek insanı....İyik ki varsın dostum...yüreğin gibi dizelerinde o kadar dostluk dolusun....... İYİ Kİ VARSIN... EN DERİN SAYGILARIMLASIN HER DAİM...