Parmaklarınızı kanatlar gibi, rüyalar ile; ..çikolata bir dünya, ..melek bin sesler, ..bisiklet kristal, ..O bir serçe hissediyor gibi, ..O bahçede oynar, ..bu çocuk uyanmak istemiyor.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir çocuk uyuyan.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir çocuk uyuyan.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bir serçe hissediyor gibi parmaklarında bahçede oynar o bin melek sesiyle kristal bisiklet, çikolata dünya
bu çocuk uyanmak istemiyor
Kendi dilime uyarladım :) şimdi oldu. emeğe teşekkürle;
Sanatın dünyayı yorumlayışı; birbiriyle çatışan güzelduyumların olduğu kadar tam tersinden doğacak etkilenimlerlede beslenir deyiveriyorum.
Mesala, söz temsili, örneğin gibi- uzayıp gideceğinden kuşku duyulmayan olgular silsilesi bireyin durduğu ortamın ne ile, neye göre, ne denli yelpazelenerek birbiriyle denkliğini ilkin Vicdani Boyutlarda Kesiştiğini tanıtlar.
Sanat duyargaları mevcut her bireyin Allaha en imtiyazlı baktığı yerde oradır. Vicdan.
Onu harekete geçirecek her nesnel olgu, bireyin yaşam sunakları ışığında yeni filizlere yöneleceğinden, esasen yaşayış olanaklarının doğurabildiği ne'liğe denk gelmektedir sanat der ve susarız.
Üretime geçmeye muktedir her algı rezonansı, böylece sanatı ve onun erbabını bütün evrene yayacağından evrendeki herşeyin ama her şeyin '' tam'' bir sanat olduğunu kabul etmemizi zorunlu kılar.
Kendiliğinden ve anlamsız olamayacak denli kusursuz olan.
Sevgiler
wewin tarafından 8/6/2012 12:47:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
wewin tarafından 8/6/2012 12:53:14 PM zamanında düzenlenmiştir.
bir serçe hissediyor gibi parmaklarında
bahçede oynar o bin melek sesiyle
kristal bisiklet, çikolata dünya
bu çocuk uyanmak istemiyor
Kendi dilime uyarladım :) şimdi oldu. emeğe teşekkürle;
Sanatın dünyayı yorumlayışı; birbiriyle çatışan güzelduyumların olduğu kadar
tam tersinden doğacak etkilenimlerlede beslenir deyiveriyorum.
Mesala, söz temsili, örneğin gibi- uzayıp gideceğinden kuşku duyulmayan olgular
silsilesi bireyin durduğu ortamın ne ile, neye göre, ne denli yelpazelenerek birbiriyle
denkliğini ilkin Vicdani Boyutlarda Kesiştiğini tanıtlar.
Sanat duyargaları mevcut her bireyin Allaha en imtiyazlı baktığı yerde oradır. Vicdan.
Onu harekete geçirecek her nesnel olgu, bireyin yaşam sunakları ışığında
yeni filizlere yöneleceğinden, esasen yaşayış olanaklarının doğurabildiği ne'liğe denk gelmektedir sanat der ve susarız.
Üretime geçmeye muktedir her algı rezonansı, böylece sanatı ve onun erbabını bütün evrene yayacağından
evrendeki herşeyin ama her şeyin '' tam'' bir sanat olduğunu kabul etmemizi zorunlu kılar.
Kendiliğinden ve anlamsız olamayacak denli kusursuz olan.
Sevgiler
wewin tarafından 8/6/2012 12:47:58 PM zamanında düzenlenmiştir.
wewin tarafından 8/6/2012 12:53:14 PM zamanında düzenlenmiştir.