Halk Eder (Yaratır) Esmez ki bir rüzgâr, yaprak düşürsün; Rabbimden habersiz, dal mı kıpırdar. Hak’tan ayrı kalsan, inan üşürsün; Rabbimden habersiz, yel mi kıpırdar?
Bir damla düşmez ki; izinsiz, bildim. Gözden yaşı bile, rızayla sildim. Vermezse kalbine, kelamsız kaldım; Rabbimden habersiz, dil mi kıpırdar?
Hayali kurmaya, dermanım yoktur. Rüyayı görmeye izni gerektir. Her an yaratması, elbette haktır; Rabbimden habersiz, hal mi kıpırdar?
Dogmadan dedin mi, falanca köyü? Sordun mu kimseye, gelmeden soyu? Yağmur düştü yere, kent yıllar boyu! Rabbim den habersiz, sel mi kıpırdar?
Kaldırdın bilmeden, kolayca nasıl? Düşündün mü artık, bu işler asıl? Gerisi palavra, birazda fasıl! Rabbimden izinsiz el mi kıpırdar?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Halk Eder(Yaratır) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Halk Eder(Yaratır) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüce Yaradan'ın izni olmadan hiçbir şey hareket edemez yerinden, her şey onun hükmündedir.( Amenna) Yerlerin ve göklerin terbiyecisi yalnızca O'dur. Ne mutlu ki bize öyle bir Yaradan'ın hükmünde yaşıyoruz adilene, her şeyi hakkıyla bilen ve gereğini yapan, nimetleriyle bizleri ihya eden, kendine yakın olanı çeşitli manevi duygularla ödüllendiren. Çok şükür binlerce şükür Yüce Allah'a. var olsun iman dolu yüreğiniz Adnan hocam, çok beğendim, ulvi duyguların ışığında aydınlandım okurken şiirinizi. Mükemmel bir teslimiyet vardı duygularınızda, hissetmemek mümkün değil, çok güzel yansıtmışsınız dizelere. Gönülden kutluyorum değerli kaleminizi. Sağlıklı ve mutlu kalınız...
Sayılı günlerden ibaret olan oruç, yine sayılı günlerden ibaret olan hayatımıza incelik, derinlik ve zerâfet kazandırır. Hayırlı ve bereketli bir ramazan ayı diliyorum….
nice güzel şiiri usta kalemi gönülden tebrik
ediyor saygılar sunuyorum..