Unutulan her ne varsa hayatta bendendir Umut edilen her ne varsa hayatta sendendir. İkimiz de üzüm salkımında gibiyiz , Kalabalık ama kendiyle yalnız.
Sevmek zor gelmez bize hiç birzaman gelmedi. Sevilmek istemiştik sadece. Şimdi iki üzüm tanesiyiz bir tabakta Sen benim tadımda ben senin kokunda.
Bir sen bir benden doğuşumuz oldu biz. Yıllar sonra gelse de herşey senden, var bir güzelliğin. Özümde biriktirdiğim tüm misk kokularım Bir yürek dokunuşuyla yaşanası sevdalarımızın leziz kokusu.
İki çukur gülüşünde beliren yanaklarında Ve her seferinde içinde kayboluşlarım. Anladım ki gerçekten bu hayatta Sevilmek yakışıyormuş bize adam-ım.
Bir kadınlık hikayesiydi sende başlangıcım , Bir çocukluk sıcaklığı kollarında devamım. Herşeyi olması nasıl da güzelmiş insanın Tatlı , huzurlu , heyecanlı ve yaşanası kalpten.
Çölden esen sıcak insanların kavurduğu İçten gelen birkaç sözün esirgendiği , Yaman bir aşk çelişkisinin öğüttüğü Ayrı kasabaların tek yüreğiyiz artık.
Heyhat ! iki çıplak bir hamama yakışırmış derler ya. Biz biz’e yakıştık ey gönlü güzel sevgilim. Ve herşey yaşanası iken şimdi seninle Şu bahtsız ecelim tez gelmesin beden’e !
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sevgili arkadaşım.sevgi,hasret,servda ve özlem anlatan bir şiir yazmışsın.çok güzeldi.içindeki duypulardan damlayan daMLALAR ,BİR GÖL OLUŞTURMUŞLARVE AŞKI SEVDAYI BEKLİYORLAR.Şiir, beyhude geçtiği düşünülen bir ömre hayıflanışı dile getiriyor. Geçen hayat konusunda, karamsar bir serzeniş içinde bulunuyorsun, yaşam direncinin serüveninde uğradığın şansızlıkları, başına gelen hadiselerin durumundan bahsediyorsun.mısraların okurken pürüz yaratmamasına ve kolay okunmasına, okunurken güçlük yaratmamasına özen göstermişsin . bunun için de kelime tercihine ve seslerin, kelimelerin uyumuyla, birbiri ardında rahat telaffuz edilmesini sağlayacak ayrıntılara çok dikkat ettiğin görülüyor.şiirinde tezat yaratacak kelimeler yok.imgeleri çok az kullanmışsın,çok karmaşa olmamış. bu çok güzel. Kutlarım.Şiir çok güzeldi.Allah'a emanet olun arkadaşım.Selamlarımla.
Şimdi yorumuma şiirle ilgili iki güzel söz ilave ediyorum. Hoşçakalın.
Sonbahara inat ağaç hala yeşermekte, geceye inat gün hala ağarmakta, ben ise kadere inat hala seni sevmekteyim. İnat bu ya, mahşere kadar "seni seveceğim"...
Tutsam ellerini içim ürperir hazdan Başım döner gözlerin gözlerime değse Kalan tek hatıradır gülüşün bir yazdan Sen bastığın yerde çiçeklerin büyüdüğü Her zaman en guzel, her yerde eşsiz Sen yaprak, sen köpük, sen kuştüyü Sen sevgi nehirlerimin aktığı büyük deniz Ü.Yaşar Oğuzcan
Tutsam ellerini içim ürperir hazdan Başım döner gözlerin gözlerime değse Kalan tek hatıradır gülüşün bir yazdan Sen bastığın yerde çiçeklerin büyüdüğü Her zaman en guzel, her yerde eşsiz Sen yaprak, sen köpük, sen kuştüyü Sen sevgi nehirlerimin aktığı büyük deniz Ü.Yaşar Oğuzcan
____________________nasıl da denk getirdiniz sevdiğim şairin sevdiğim dizelerini... bitanesiniz
"hasret yakmaya gôrsûn bir kere sevda dûsmûsse yûrege sol yanin cehennem olur alev alev yanarsin dumansiz hem ona bir nefes kadar yakin hem de uzaksindir arasati yasarsin sadece bir umut kirintisi yûreginin bir kôsesinde ayriliga inat durur seninle "gelse,sarsa, ebediyyen benimle kalsa" tek duandir dilinde kalan ômûrde bir kerecik sarilmak ""canimm" diye ...
"kader"deyip yokluguna boyun bûksekte o kûçûcûk umut kirintisi ile hayata tutunuruz."ya gelirse"....
---sevginiz umudunuz hiç eksilmesin sizi birbirinize sevdalandiran kader dilerim gûnûn birinde ebedi saadetide tattirir---
Unutulan her ne varsa hayatta sendendir Umut edien her ne varsa hayatta bendendir. Üzüm salkımında gibiyiz ikimiz de Kalabalık ama kendiyle yalnız.
Sevmek zor gelmez bize hiç birzaman da gelmedi. Sevilmek istedik sadece fazlasını değil. İki üzüm tanesiyiz şimdi bir tabakta Sen benim tadımda ben senin kokunda.
Bir sen bir benden doğuşumuz oldu Biz. Yıllar sonra da gelse herşey var bir güzelliğin Özümde biriktirdiğim tüm misk kokularım Bir yürek dokunuşuyla yaşanası sevdalaırımızın leziz kokusu.
İki çukur gülüşünde beliren yanaklarında Ve her seferinde içinde kayboluşlarım. Anladım ki gerçekten bu hayatta Sevilmek yakışıyormuş bize adam-ım.
Bir kadınlıkhikayesi başlangıcım Bir çocukluk sıcaklığı kollarında devamım. Herşeyi olması nasıl da güzelmiş insanın Talı , huzurlu , sıcak ve yaşanası kalpten.
İki çıplak bir hamama yakışırmış derler. İki gönül de bir yastığa yakışır bence. Ve herşey yaşanası ise seninle Şu bahtsız ecelim tez gelmesin
cani gönülden kutlarım kardeşim okuması keyifti güzeldi bacım yürek sesin hiç susmasın saygı ve sevgilerimle duamdasınız