çağır suları geri gitmesin sular vazgeçmesin yatağından ıramasın denizin gökle arası su kaymasın altımızdan toprak kaymasın gül kaymasın ay kaymasın davul çalarken gelecek kader saymasınlar -yaşanan keder-
çağır ağaçları geri yol aysın yerinde kalsın mevsim nergis kalsın yerinde diken gülünde su çıkmasın dağlara ağrı ırağa kaçmasın yol ateş böcekleri,cırcır sesleri güzel yürüyelim kendimize güzel inelim güzel çıkalım
çağır! geri gitmesin insanlar yaşadıkları yerden,gökten geri yalnız yıldızlar süslesin tepemizi ölü çocukların konuşamadıkları sessizliğin ağıda dönüştüğü okulların, camiilerin, hastanelerin bombalandığı yeri!
iyi, güzel yürüsün insanlar iyi, güzel yürüsün yaşamaya çağır ateş böceklerini, cırcır böceklerini yakışmaz insana kulakları sağır eden füze atışları, bomba sesleri!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SESLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SESLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
iyi, güzel yürüsün insanlar iyi, güzel yürüsün yaşamaya çağır ateş böceklerini, cırcır böceklerini yakışmaz insana kulakları sağır eden füze atışları, bomba sesleri! -------------------------------------- Aynen canım, aynen... Güzelliklerde kalınız!...
geçmişi kafese kapatmak mümkün değil mümkün değil bu barut yanıklarının geçmesi gece fısıltılarını yaşamlarına yollayan o bağnaz dilleri asla unutmayacaklar
Çok güzeldi... Kutlarım yüreğinizi... Saygı ve sevgiler........
çağır! geri gitmesin insanlar yaşadıkları yerden,gökten geri yalnız yıldızlar süslesin tepemizi ölü çocukların konuşamadıkları sessizliğin ağıda dönüştüğü okulların, camiilerin, hastanelerin bombalandığı yeri!
iyi, güzel yürüsün insanlar iyi, güzel yürüsün yaşamaya çağır ateş böceklerini, cırcır böceklerini yakışmaz insana kulakları sağır eden füze atışları, bomba sesleri!
Kardeşliğe barışa beyaz güvercinler uçurmak harikaydı Değerli kaleminizi gönülden kutluyor saygılar sunuyorum..
yi, güzel yürüsün insanlar iyi, güzel yürüsün yaşamaya çağır ateş böceklerini, cırcır böceklerini yakışmaz insana kulakları sağır eden füze atışları, bomba sesleri! SAYGILARIMLA...
Şairin görevi iyiyi güzeli göstermek,savaşlar onun işi olmaz içinde insan sevgisi vardır.Aydınlık güzel günlerin özlemi vardır.Yurdunun sesleri onu mutlu eder,hep beraber gidelim kötülüklerin olmadığı yere insanca yaşayalık yeryüzünde.. Tebrik ederim saygılarımla.
iyi, güzel yürüsün insanlar iyi, güzel yürüsün yaşamaya çağır ateş böceklerini, cırcır böceklerini yakışmaz insana kulakları sağır eden füze atışları, bomba sesleri!
Keşke dünya hep güllük gülistanlık olsa diyorum ama bu mümkün değil. Çünkü güllük gülistanlık olsa cennetin ne kıymeti kalır. Burası bir sınav yeri. Burası zıtlıkların olduğu yer. Mazlumla-zalim, iyiyle-kötü, doğruyla-yanlış gibi. Hep toz pembeyi arzularız, ama haytta kara'da var. Dileğim savaş son seçenek olsun.
çağır çığır bağır ağır ağır şaraplen parçaları vücudlarda dağılır ne hayatlar parçalanır ne hayatlar ortadan kaldırılır ne vuranlar farkındadır ne de yedi milyar bunun farkındadır çok güzeldi şiir duyarlılığınıza ayrıca tebrikler
iyi, güzel yürüsün insanlar iyi, güzel yürüsün yaşamaya çağır ateş böceklerini, cırcır böceklerini yakışmaz insana kulakları sağır eden füze atışları, bomba sesleri!
keşke dost keşke ama çok uluslu şirketler çıkarlarını bırakmazlar duyarlı yüreğini kutlar sevgiler sunarım...
yi, güzel yürüsün insanlar iyi güzel yürüsün yaşamaya çağır ateş böceklerini, cırcır böceklerini yakışmaz insana kulakları sağır eden füze atışları, bomba sesleri! BARIŞ DOLU BİR DÜNYADA YAŞAMAK DİLEĞİ İLE YAZAN KALEMİN DUYARLI YÜREĞİN VAR OLSUN.SEVGİYLE KALIN
Keşke gerçekleşse..Sevgiler İzmir'den..