Yanarken hicranla,köşe başları birer koca dağ oldu. Gözlerinin giden ferin de boğuldu uzunca sarmaşıklar. Buğulu pencereden bakarken buğular hayal oldu. Her geçen gün senden sonra daha da karmaşıklar.
Bayağı günden bana kalan şimdi, Ellerinden aldığım son ayrılık gemisi, Gözlerinden bırakmıştım martıları giderken, Yakındır hayalimde belirir; ayrılık şüphesiz yeşilimsi.
Ayrılık ya bu olacak işte.. Her koklayışımızda bir telaş olacak derbeder. Hakedilmemiş hayatımıza ne güzel gider şimdi keder. Salı da sallanır, Bir gecede gençliğimiz işte böyle yuvarlanır. Böyle döner burada devran ayrılık dileyen biçtiğine katlanır.
Mahzenler de sürünesi hasta gençliğim, Kaldı gece ile ikindi arasında. Ağıtlar okundu mu kendini kilitleyen yüreğim. Hala çırpınır nameler adasında.
Düşlere düştüğümden beri, Yakar cehennem alevi gözlerimi, Sağa sola bakarak öğrenmek, olmuyor geçmişi. Güzel ruhlu insanlarla tatmak gerek, Her fırsatta sırtlamak gerek silinmişlikleri.
Gülümsemek sonra yarınlara, Kuyudan çekilen son su gibi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AYRILIK GEMİSİ- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AYRILIK GEMİSİ- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kuyudan çekilen son su gibi...
güzel şiirdi tebrikler. muhabbetle