(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İFLAH OLMAM (oof oof) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İFLAH OLMAM (oof oof) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu nasıl bir yürek sesidir ki gönül telmi sızım sızım sızlattı.duygualr ancak bu kadar güzel dizelere dökülür ve bu kadar muazzam ses verilir.çetin bey gönülden kutluyorum
Yüreğine sağlık Çetin Bey. Mükemmeldi şiiriniz Alıp götürdü bi yerden bi yerlere offf offf. Kopardın gitti dosttt. Kaleminiz daim ilhamınız bol olsun. Selam saygı ve muhabbetle.*.*.*.
Bir off çeksem karşıki dağlar yıkılır, Bu gün posta günü canım sıkılır....diye dost kalem...Bir türlü dinmeyen özlemlere ve bitmeyen bekleyişlere hitabeder. Aynen öyleydi şiir.Gerçekten offf of dedirtti. Kutlarım.
İçimde bir volkan kaynayıp durur Yakar nàra daha iflah olmam ben Ayaklar altında serili gurur Ruh kaç para daha iflah olmam ben (oof oof) harikaydı tebrikler bıraktım.
Yine harika yine şahsınıza münhasır dizelerinizi kutlarım yarin verdiği acı ancak bu kadar güzel anlatılır ayrıca seslendirme mükemmel o kadar candan okuyorsunuzki etkilenmemek mümlünmü ? yüreğiniz var olsun saygılarımla
İlk fırsatta tanışmak istediğim çok özel bir kalemsiniz, Etkili duygulu ve efkarlı güzel şiirinizi kaleminizi kutlarım yüreğinize sağlık değerli dostum.
Zaten bana su an bir off cekmek lazimdi , iyi ki geldim rahata rahat off cekmeye , cekeni duymaya . Iflah olmaz yurekler hep biz insanlara verilmis galiba . Gideyim simdi dilimde bir turku tutturarak " Yolumuz gurbete dustu , hazin hazin aglar gonul " Yureginiz elem gormesin insallah. Selam saygimla..
özlemişim sesinizi yorumunuzu dizelerinizi, ak aşk aşk yaşanmalı ki en alasından, en acısından, en insafsızından, beşerden geçip Rabbe ulaşşsın büyüsün, büyüsün ki ilahi aşkla kavuşsun, sevdim aşkınızı, şiirinizi,, sevgimdeniz
Dediler “sevdanın huyudur yakar Bir seher vaktinde Allah a yakar” Irmaklar misali göz yaşım akar Bahtım kara daha iflah olmam ben...NE GÜZEL YAZMIŞSINIZ KALEMİNİZE SAGLIK.
YAZAN YÜREĞİNİZİ KUTLUYORUM...
ŞİİR HARİKA OLMUŞ...
TEBRİKLER...
............................................SAYGI VE SELAMLAR.