(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ey oğul şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ey oğul şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çetin bey çok çok anlamlı dizeler geniş anlam yüklü..A...zade kaderin çarkındamısın,taşı un eyleyen arkındamısın ...ey oğul ben neler yaşadım neler gördüm ...kaç defa sövüldüm fermen içinde...imgeler. anlamlar çokyerinde etkili tek kelimeyle harikasınız yürek sesinize saygılarımla
Teşekkürler Çetin Bey, " Ey Oğul " diye başlayan her sesleniş, aslında büyük bir sorumluluk duygusuyla yazılan ve tüm insanlığa arz edilen bir bildirgedir. Kendi payıma düşenleri aldım. Güzel bir şiir. Göğsüne sığmayan yüreğine sağlık... Selamlar, sevgiler ............ Gözüne acı yaş değmesin
Aziz Kardeşim...İşte sizin kaleminiz bu..İçimizde körelmeye yüz tutmuz duygularımızı bir anda ateşliyorsunuz.. Bahar mahmurluğundan silkinip canlandık sayende ellerinden öpüyorum ustamın...Sihhat nasip etbin yaradan...Saygılarımla..
Milli ve manevi değerlerle örülü, sağlam bir hece şiiri okudum sayfanızdan. Her babanın biricik varlığı evladına hatırlatması gereken değerler vardı dizelerde. Hele birde sizin o davudi sesinizle yorumlanması ayrı bir güzellik katmış eserinize. Tebrikler güçlü kalem, nadide yorumcu.
Kendi tecrübelerini bir bir anlatır oğuluna ki o bari çekmesin diye. Yüreğine sağlık. Çok anlamlı, sadece Oğul'un değil bizlerinde alacağı öğütler içeren şiirinizi zevkle okudum.
Bir baba olarak Naçizane bende "EY OĞUL" diye bir şeyler yazmıştım ..
kalemın daım olsun
vesselam..