(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EY GÖNÜL FUKARASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EY GÖNÜL FUKARASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SAYIN ARKADAŞIM.DUYGULARINIZI.(NEFRET, SEVGİ,İHANET,GÖSTERİŞ BUDALALIĞI, SEVGİ FUKARALIĞI GİBİ) ÇOK GÜZEL BİR ŞEKİLDE ANLATMIŞSIN.Arkadaş zayıflıklarınızı bilirse başınıza kakar, Dost zayıflıklarınızı bilirse örtmeye çalışır. Arkadaş sizi ikinci görmek ister, Dost ikinciniz olmaktan şeref duyar Arkadaş sıkıntınız olmadığında yanınızdadır, Dost sıkıntınız olduğunda size koşar, Arkadaşlarınıza siz huzur vermeye çalışırsınız, Dostlarınız size huzur vermeye çalışır.
En büyük eksiklik sevgi.Yüreklerde sevgi yoksa gönül gözü açılmaz ki Yüreği canlılar için sevgi taşımıyorsa insanın, dünyanın en zengin insanı olsa ne çıkar? Fukaradır gönülce. Güzel bakmasını bilmiyorsa gözleri kalem sahibinin, yazdıkları sıcaklık verir mi kelamın özüne? .Yazarsınız her türlü yazıyı..Bir tutam sevgi katmazsanız içine .. İsterseniz MISIR PİRAMİTLERİNİN tarihini en ince ayrıntısına kadar yazın. En gizemli bölümlerini çıkarın ortaya.Okunma sayınızda artış olur mu? Ömür dediğimiz ne ki? iki namaz arası, bir vardın bir yoksun işte. Ne güzel olmuş her söz mani tadında, her kelam sıcacık çok içten. Yüreğinize emeğinize sağlık. Sevgi ve saygımla.
Daha doğarken aldık bileti.
Geride almıyorlar.
Selam ve saygılarımla.