Bugün gibi hatırlarım geçmişi Anlarım bazen bir yere gidişi O gün bu gün anlamadım bu işi __Hayat bizi sürüklerken dereye; __Neden bıraktın da gittin… Nereye?
Sıkıntımda “Oğlum” demen yeterdi Elem, keder kalmaz hepsi biterdi Sessizce gittin ya bu çok beterdi __Hayat bizi sürüklerken dereye; __Neden bıraktın da gittin… Nereye?
Büyük kızımı gördün; diğerini…? Kimseler tutar mı senin yerini? Hatırlamıyorlar resimlerini __Hayat bizi sürüklerken dereye; __Neden bıraktın da gittin… Nereye?
Bir de oğlum oldu koçlar gibi bak; Bu sevgiden de mahrum etmedi Hak. Ne olur dönsen? Gel, nazı da bırak __Hayat bizi sürüklerken dereye; __Neden bıraktın da gittin… Nereye?
Sen gittin, çağırmasaydın babamı Siz yokken unuttum hepten sılamı Söylen şimdi “_Bu kadarı reva mı?” __Hayat bizi sürüklerken dereye; __Neden bıraktın da gittin… Nereye?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Anneciğim Nereye? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Anneciğim Nereye? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
güzelinden bir manzum eser.Vakit gelince durulmuyor üstadım.Allah gani gani rahmet eylesin. Onların güzelliği hiç unutulur mu? güne uygun değerli bir eser.tebrik ederim.
"... Birde oğlum oldu koçlar gibi bak; = Bir de Bu sevgiden de mahrum etmedi Hak. = Hakk Ne olur dönsen? Gel, nazı da bırak = "nazı da bırak" kelimeleri, ölü için mantıklı değil; mısrâda zorlama var?. __Hayat bizi sürüklerken dereye; __Neden bıraktın da gittin… Nereye? = üç noktadan(...) sonra gelen kelime özel isim değil ise küçük harfle başlayabilir. ..."HALİL MANUŞ 13.05.2012 Halil Manuş
Sayfama Hoş geldiniz, safalar getirdiniz, Güzel yorumunuzla onur verdiniz. Anneler için ne yazılsa azdır elbette. Daha neler yazılacak kimbilir. Teşekkürlerimle selam ve saygılar
Evet, Gün Annelere ayrılmışsa araya başkasını sokmak yakışık almazdı değil mi? Vakti gelip giden annelere Rahmet dilerken sırasını bekleyen tüm annelerin saygı ile ellerinden öperim.
Sıkıntımda “Oğlum” demen yeterdi Elem, keder kalmaz hepsi biterdi Sessizce gittin ya bu çok beterdi __Hayat bizi sürüklerken dereye; __Neden bıraktın da gittin… Nereye?
Çok duygulandım.Ruhu şad olsun mekanı cennet olsun efendim. Selam saygılar
Amin...Amin... Allah razı olsun. Tüm rahmetli annelere Allah Cennet bahşetsin inşallah. Bu vesile ile siz saygıdeğer Şair dostumunda gününü saygımla kutlarım efendim.
Evet dünya hataı anne var, baba var, çol var çocuk var, eş var sonunda da hep ayrılık var... Allah sabırlar versin şiir çok anlamlıydı duyarlı yüreğin var olsun selam ve saygılar hocam...
CemalettinGÜRPINAR tarafından 5/13/2012 12:49:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
Belki kendi annem için yazmış oldum ama aslında biliyorum tüm anneler evlatları için aynı değerdedir. Allah hepsine rahmet etsin inşallah. Bizede evlatlık vazifemizi yapmak nasip etsin. Teşekkürlerimle....