Bilinmeyen bir yolculuğa çıkmak isterim Kimsenin bilmediği kimsenin gitmediği Yolu başka yönü başka izi başka Renkler başka deniz başka gök başka Sözler başka sesler başka hayat başka Çayır başka çimen başka aşk başka İnsanları bambaşka…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BAMBAŞKA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BAMBAŞKA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok hoş ve etkileyici bir kurgulama. Kim istemez ki bu güzel dilekleri. İnsan umutları kadar var. İnsan onlar kadar zengin. Sanırım ilk kez okudum sizi. Necdet hocamın sayfasından düştü yolum. Şiirce selamlar Tülin hnm
Nerededir........................? diye sormayacağım.. Böyle bir yeri biliyor olmnız bile Kainata bedel diyorum... Böyle bir yerin varlığına inananların birgün mutlaka bulacaklarına da inanıyorum...
Kısa,sade ve abartısız. Hiç bir mısra ana temadan kopmamış. "Ne diyor bu ne anlatmak istiyor" dedirtmeyen "şiir herkes tarafından okunduğunda anlaşılmalıdır" ilkesine çok güzel bir örnek olmuş. Saygılar...
Biliyormusunuz sizin bu içten yakarışınız beni çıok duygulandırdı. Uzun bir cevap yazmak geldi içimden. Benim öylesine saf ve kötülüklerin bozmaya cesaret edemediği bir Yüreğim var ki onca örselenmişliğine karşın... Bu nedenle kendimi öyle çok sever ve öyle özel bulurumi k... Çocukluğumdan itibaren arkadaşlarım hep karşı cinsten olmuştur çoğunlukla. Onları daha samimi duygusal ve içten bulurum. Bakın bu dizelere bile en içten sözler hep onlardan geldi. Yıllar öncesinden takılırdım: Cennete gitmek istiyorsanız eteklerime asılın! Sonra yer bulamazsınız! diye Gülerlerdi sıcacık... Size de tutunacak bir yer ayırırım elbette...
herkesin kendine ait küçücük bir dünyası vardır arada bir oraya gidip mutlu olmak herkesin hakkı ben bunu sık yapıyorum. herşey gönlünce olsun selamlar ZEKİ
Tülin hanım yoruma yorumun harika olmuş haklısınız mutluluk hak edenin olmalı ben yinede sana olan iyi dileklerimi tekrarlıyorum.bu dünyada güzel olan ne varsa senin mutluluk adresin olsun selamlar ZEKİ
Çağımızın en büyük hastalığı riya olsa gerek.Ve insan bıkıp bunalıyor doğal olarak bu tür insanlardan...Acaba yalanın riyanın olmadığı bir yer kalmış mıdır güzelim dünyamızda.Bulursanız söz veriyorum,(haber verirseniz tabi) ilk gelenlerden olacağım...Şiiriniz basit görünmekle birlikte adeta insanlığın eriştiği medeniyet seviyesini ve getirdiği aşılmazlıkları,insanlığın buhranlarını inceden inceye hicveden bir ansiklopedi niteliğindeydi...Onurlu olmaya ve dik durmaya çalışanların tercümanı olmuş şiiriniz.YETER ARTIK diye bağırmak geliyor bazen içimizden.
Acaba öyle bakir kalmış bir yere vardığımızda riyalarımızı taşır mıyız oraya da ....
Ne güzel yorumlamışsınız söylemek istediklerimi. O kadar olur. Şu var ki; Öyle bir yer çok yakınımızda. Yüreğimizde, diüşüncelerimizde. emeğimizde, eylemlerimizde...
Yeryüzünde böylesi bir Dünyayı inşa etmeye gönüllü ne kadar insan çıkar dersiniz? Ve bu ağır işin işçilerne bu fırsat ne zaman nerede verilmiştir ki...
Yine de bizler gittiğimiz yerlere götürmeye çalışalım... Bakın işte Sandığımdaki Renkler'i gönlümce bir araya toparlayıp Antakya'nın yollarına düşemedim hala...Bu öyle kolay bir iş mi...
İnsan bazen böyle düşünebiliyor...Ben de çok hayal etmişimdir böyle bir yer...Neden mi? Bıkkınlıktan...İnsanlardan...trafikten...gürültüden...sahtekarlıklardan...vefasızlıklardan...kalleşliklerden...aşkların çakma oluşlarından ve binlerce sebebin ezilmişliği altında,şairemizin hayal ettiği böyle bir yer dilemişimdir...Issız ada misali...Maalesef ki,şairemiz sonuna kadar haklı olduğu bir stress ve psikolojik sıkıntı içinde bu dizelerle içindekileri dışına,dizelere taşımıştır...
Yorumlara baktığımda yollar aynı ortak noktada kesişiyor. O halde ele ele veresek günün birinde Hayal Dünyayı Gerçeğe dönüştüremezmiyiz. Ne dersiniz...