(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Her Şeyden şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Her Şeyden şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İki satır 20 hece .... Öyle bir yazmışsınki sayfalar dolusu açıklaması olur üstadım, şuna benzettim yumruk kadar kalp'e nasıl dünyalar sığdırılıyorsa senin iki satırlık şiirinede dünyalar sığmış gibi... Saygılarımla
Güzeldi değerli dost,kaleminiz daim olsun, şiirinize ve şiir dostlarına kucak dolusu gül gönderiyorum.evrendeki bütün yıldızları sayfanıza serpiyorum, saygı ve selamlarımla
On artı on eşittir yirmi heceye bir dünya sığdırmışsınız ya BRAVO size, bu sitede şiir yazıyorum diyen zerzevatlara ithafımdır yüzlerce mısrayla bir mataha imza atamadıkları için. Kutlarım dostum, ayrıca arada bir sayfanıza yazıp kendini çok affedersiniz OSSURUKTAN TAYYARE sanan bir kaç hanımefendi var, ayaklarını denk alsınlar verdikleri minik beyinli akıllar için, siz efendiliğinizden yanıtlamıyorsunuz muhtemelen AMMA ben bir denk geldiğinde kötü yanıtlayacağım onları.
SAYGILARIMLA.
M.C.U. 1962 tarafından 5/7/2012 4:32:52 AM zamanında düzenlenmiştir.
Öncelikle çok teşekkür ederim hocam bu güzel yorumunuz için.Hece sayımı bilmiyordum başta anlamadım demek istediğinizi ama baktım gerçektden de hece sayımmış 10+10=20 :)))))))....
AKIL VERENLERE GELİNCE TAM AÇIK KONUŞSALAR SALDIRI NİTELİĞİNDE OLSALAR BENDE BIRAKIRIM KALEMİMİ KUŞANIRIM KILICIMI KILICIMLA İŞLERİM HER KELİMEMİ SAYFAYA YAZARIM ÖNCE HAFİFTEN BAKTIM OLMUYOR AĞIRDAN;AMA BEN FARKEDEMEDİM TAM OLARAK PARAZİTLERİN PARAZİTLİKLERİNİ,AKIL VERMELERİNİ;SAYFAMDA İSTEDĞİNİZİ YAZABİLİRSİNİZ İSTEDİĞİNİZE SAKİN DÜŞÜNMEYİN SAYFA SAHİBİ KIRILIR DİYE NE DE OLSA ÖZGÜRÜZ....
(iNSANIMIZ İLİNÇTİR ŞİİR OKUMAMIŞ ADAMA ŞİİR GÖTÜRSEK NASIL OLMUŞ DESEK ŞÖYLE ŞÖYLE YAP DAHA GÜZEL OLUR DER BENCE DURUM BUNDAN İBARET,AKILDA VERİLİR ANA ÖNERİ OLARAK KİBARCA SUNULUR DE Mİ HOCAM HER ŞEYİN BİR ÜSLUBU BULUNUR,İSTER FIRÇALYIN İSTER PATAKLAYIN AMA ŞİİRE KAN SIÇRATMAYIN ERDEMLİĞİNİZE LEKE SÜRDÜRMEYİN Kİ ZATEN YAZILARINIZDAN ANLIYORUM AZDA OLSA BİRE BİR DE GÖRÜŞMÜĞÜMLEDE TANIYORUM SİZİ ABİ ÇOK İYİ BİRİSİNİZ NE YAPMANIZ GEREKTİĞİNİZİ BENDEN İYİ BİLİRSİNİZ,BENİM ŞİİRLERİMEDE AKILA VERME KİMLİĞİNE KILIFINA BÜRÜNENLER VERİLECEK CEVAPTADA)
YAZIMDA ANORMAL HADDİMİ AŞAN NOKTALAR VARSA AF BUYURUN BAŞIM AĞRIYOR ANSIZIN KONSANTRE OLAMADAN İNCİTİR MİYİM KIRAR MIYIM HATA YAPAR MIYIM SAYGIZILIK OLUR MU ŞU KELİMEM-CÜMLEM DİYEMEDEN HIZLICA YAZIYORUM...
GEC CEVAPMYAZDIĞIM İÇİNDE ÖZÜR DİLİYORUM EN KALİTELİ YORUMA PAT DİE CVP YAZILMAZ TEŞEKKÜRLER DENİP GÖNDERİLMEZ NE DE OLSA SAYFAMI AYDINLATMASININ KARŞLIĞI OLARAK KUCAK DOLUSU SEVGİLERLE ÇİÇEKLER SUNARIM...
İki satır 20 hece .... Öyle bir yazmışsınki sayfalar dolusu açıklaması olur üstadım, şuna benzettim yumruk kadar kalp'e nasıl dünyalar sığdırılıyorsa senin iki satırlık şiirinede dünyalar sığmış gibi...
Saygılarımla