(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖĞRENDİM Kİ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖĞRENDİM Kİ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Öğrendim ki... Yalanmış beni sevmen. Ellerimi tutup gözlerime bakışın, yalanmış yalan. Oysa inanmıştım seni seviyorum dediğin sözlerine Manalı bakan, aşk hırsızı gözlerine.. Öğrendimki.... Yalanmış bana olan sevgin.. Yalan...
ŞİİR ÇOK GÜZELDİ AKLIMA İLK GELEN ŞU OLDU, NE ZAMAN SEVDA TÜRKÜSÜ DUYDUYSAM GÖZLERİM DOLDU, BENİM DE YÜREĞİM BİR VEFASIZA VURULDU, AMA GEL GÖRKİ CİLVELİ SEVİŞMELER SON BULDU...AHMET ACAR
Seven yürek bazen hüsrana uğrar, Severken verir duygulara zarar... Ama üzülme seni sevmek inanki yarar, Aşk can damarından girer bakar kalırsın. HakanKURTARAN Değerli İnci hanım, Yürekten Tebrik eder, saygılar sunarım. selamlar...
Bu etkili yorum anlayışlarına hayranım doğrusu!!! Ne şiir yazasım geliyor, ne okuduğum şiirlere samimi bir yorum bırakasım! Sanmayın ki insanlar sizi gözetlemiyor ve bilin ki böyle davranışlar yüzünden nice edipler bu siteden ayrılıyor...
şaire ksrdeşi sitem dolu manidar dizelerini okudum malesefki bu tür gönül hırsızları dolu Allah gerçeh sevgilerden mahrum etmesin kimseyi duyguların daim olsun yüreğini usta kalemini kutladım selam ve dua ile.
Bir bakış, bir gülüş, iki çift tatlı söz kıvılcımıdır nice yangınların. Aklın, fikrin şaştığı hallerdendir bu en nihayet zira gönüller ferman dinlemiyor. Sevmeyi ölümsüz bilir, bir ömür boyunca sever de erdemin yağmurlarından ıslananlar; sevildiğini zannedince hayatlarının baharında hayal kırıklıklarının acı zehrini tadarlar… Sevmek güzeldir seviyorsa eğer sevdiğin, sevilmek güzeldir seviyorsan eğer seveni diyor özgün bir söz… Çok güzel bir seslenişti şiiriniz. Tebrik ediyor, gönül dolusu selam ve saygılarımı sunuyorum…
Öğrendim ki... Kimseyi sizi sevmeye zorlayamazsınız. Ancak kendinizi sevilecek insan yapabilirsiniz. Güveni geliştirmek yıllar alıyor, yıkmak bir dakika. Hayatında nelere sahip olduğun değil, kiminle olduğun önemli. Öğrendimki,düştüğün an, Seni tekmeleyeceğini sandığın kişiler, Aksine seni kaldırmak için elini uzatır. Malesef sevgiyi çabuk kaybediyorsun, Pişmanlığın ise uzun yıllar sürüyor ...
28.04.2012. İnci CANİNSAN.
Sevgi için yazılmış anlamlı ve güzel sözlerdi şairemizi kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
Öğrendim ki... Kimseyi sizi sevmeye zorlayamazsınız. Ancak kendinizi sevilecek insan yapabilirsiniz. Güveni geliştirmek yıllar alıyor, yıkmak bir dakika. Hayatında nelere sahip olduğun değil, kiminle olduğun önemli. Öğrendimki,düştüğün an, Seni tekmeleyeceğini sandığın kişiler, Aksine seni kaldırmak için elini uzatır. Malesef sevgiyi çabuk kaybediyorsun, Pişmanlığın ise uzun yıllar sürüyor
evet pişmanlıklar uzun zaman sürüyor güzeldi dizeler saygılarımlasınız herdaim
Yalanmış beni sevmen.
Ellerimi tutup gözlerime bakışın,
yalanmış yalan.
Oysa inanmıştım seni seviyorum dediğin sözlerine
Manalı bakan, aşk hırsızı gözlerine..
Öğrendimki....
Yalanmış bana olan sevgin..
Yalan...
ŞİİR ÇOK GÜZELDİ AKLIMA İLK GELEN ŞU OLDU,
NE ZAMAN SEVDA TÜRKÜSÜ DUYDUYSAM GÖZLERİM DOLDU,
BENİM DE YÜREĞİM BİR VEFASIZA VURULDU,
AMA GEL GÖRKİ CİLVELİ SEVİŞMELER SON BULDU...AHMET ACAR