550 vekilimiz var alan razı veren razı Kimse kabul etmiyor maaşa verilen azı Eline alan başlıyor çalmaya gitarı sazı İpin ucu çoktan kaçtı tut tutabilirsen...
Yurt dışında başbakan ülkemizi över Seçtiğimiz vekil sokakta milleti döver kimi ana bilmez avrat bilmez söver İpin ucu çoktan kaçtı tut tatabilirsen...
Keyifler yerinde bakan takla attırır Yoksulluk diz boyu evi ocağı sattırır Kimi bulmuş yolu villa site yaptırır İpin ucu çoktan kaçtı tut tutabilirsen...
Vekillik bahane servetine servet katarlar Halkın önünde birbirine yumruk atarlar Sabahtan akşama kadar yan gelip yatarlar İpin ucu çoktan kaçtı tut tutabilirsen...
Çalışana asgari ücreti bile çok görürler Gemileri denize indirip durmaz yürürler Kendilerine kepçeyle almazlarsa ölürler İpin ucu çoktan kaçtı tut tutabilirsen...
Evde ocakta kalmadı ne bulgur nede aş Sırtımdaki geçim derdi degil koca bir taş Akıl kalmadı almıyor artık hiçbirşeyi bu baş İpin ucu çoktan kaçtı tut tatabilirsen...
Şairim fazla söyleme bunlar derin mevzu Herkesin keyfi yerinde kurudur biberi tuzu Sürüden ayrılmış bulamıyor anasını kuzu İpin ucu çoktan kaçtı tut tutabilirsen...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MİLLETİN VEKİLİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MİLLETİN VEKİLİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok güzeldi.Kutlarım.