okuduğum birkaç şiirde gözüme ilişti sevgili olmayı beceremedik bari dost kalalım… babında gecegece kafama takıldı bunu gerçekten inanarak mı söylüyorlar… yada ne içiyorlarsa aynından bende istiyorum…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aynından bende istiyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aynından bende istiyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Vatandaşın biri Fransada lokantaya gitmiş ama Fransızca bilmediği için yemek ısmarlayamıyor bir türlü..Mönü içinden rast gele biri üzerine parmağını koymuş...Garson adama bir tabak salata getirmiş...Adam etrafına bakınmı...Bakmış adamın biri yediği et yemeğini bitirdikten sonra garsona ''Repete'' diyor ve adama hemen bir tabak daha et yemeği geliyor...Bizimki de çağırmış garsonu ve ''Repete '' demiş...Ama gelen bir tabak salata daha...Sebep? : ''Repete'' tekrar anlamına geliyor da ondan..
okuduğum birkaç şiirde gözüme ilişti sevgili olmayı beceremedik bari dost kalalım… babında gece gece kafama takıldı bunu gerçekten inanarak mı söylüyorlar… yada ne içiyorlarsa aynından bende istiyorum…
Hanımefendi arabanın arkasından bakan bile inanmamış gibi geldi bana :)) Olmasına olmuyor, anladık ta , yan cebini açık tut bari... Naçar kalırsak lazım olur felsefesi ! :)) Ne içtikleri belli olmaz bunların, genelde harama hile katar içerler. O da size yaramaz. Güzel bir tesbitti, tebrik eder saygılar sunarım.
Sen tatlı uykunu bırak Hep bizi düşün dur… Hem bu ne merak ? Kime ne biz “Dost kalsak” Veya kalmasak ?... Elinize ne geçecek ? Masamız on numara, İçkimiz İskoç. Bir uyur etsek, Hani hemen çöm edecek !?... O’na “Dükkan kapalı” dersek Belki de gelmeyecek ? Ohh !..be… Artık o bilmeyecek !!!!????....
Onatça tarafından 4/21/2012 11:40:09 AM zamanında düzenlenmiştir.
Vatandaşın biri Fransada lokantaya gitmiş ama Fransızca bilmediği için yemek ısmarlayamıyor bir türlü..Mönü içinden rast gele biri üzerine parmağını koymuş...Garson adama bir tabak salata getirmiş...Adam etrafına bakınmı...Bakmış adamın biri yediği et yemeğini bitirdikten sonra garsona ''Repete'' diyor ve adama hemen bir tabak daha et yemeği geliyor...Bizimki de çağırmış garsonu ve ''Repete '' demiş...Ama gelen bir tabak salata daha...Sebep? : ''Repete'' tekrar anlamına geliyor da ondan..
Selam ve sevgilerimle.