EL-VAHİT birdir tektir, zatında sıfatında Eşi benzeri yoktur, her şey ona denk değil, Bütün sırlar ondadır, Levh-î mahfuz katında Azameti önünde tazim et sen de eğil.
SAMED muhtaç değildir, her şey ona muhtaçtır Kul dilesin veririm demekte her ayette, Nimete şükran olmak mümin başına taçtır Gayret sünnet yolunda, melekler mahiyette.
KADİR olan Allah’ım ne dilerse yapandır Kudretinin sonu yok, ol derse her şey olur, Buyruğundan çıkanlar yanlış yola sapandır Kuran yolunda giden elbet Rabbini bulur.
MUKTEDİR kudretlidir, tasarruf sahibidir Güçlülerin üstünde iktidar hep ondadır, Kim padişah kim kral herkes ona tabidir Ecele teslim olur, hesap kitap sondadır.
MUKADDİM takdim eden öne alan demektir Dilediği kullara mal verir makam sunar, Rızayı gözetmeyen sanki kuru emektir Akıbet hüsran olur, hem dünya ahret yanar.
MUAHHİR tehir eden, sona bırakan olur Cezaları erteler sanma dünyası mamur. Herkes elbet sonunda müstahakkını bulur Dünyada olmasa da bil ki, ahreti çamur.
29.03.2012 H.İbrahim SAKARYA (hisbey)
Hüsran: Zarar ziyan, mahrumiyet acısı Mamur: imar edilmiş, düzenli
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ESMAÜ'L-HÜSNA (12) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ESMAÜ'L-HÜSNA (12) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
saygılarımlasınız herdaim