Sinirler hayli gergin; hava soğuk...buz gibi Tefrika mikserinde karıldık desem boşa... Kalplerde kin belirgin; bölündük karpuz gibi Gözler şer minderinde; "yarıldık" desem boşa.
"Din" ürettik öfkeden, kini ona cüz ettik Sevgi, dostluk, barışı değersiz, ucuz ettik Ne haçlı ne siyonist, hata bizim, biz ettik "Gereksiz buğuz ettik, darıldık" desem boşa.
Kor ateşken fitneyi maşasız çok elledik Siyaseti imtiyaz, düşmanı dost belledik Serde sermaye us’u gaflete parselledik Yılan, çıyan be(s)ledik, "sarıldık" desem boşa.
Ardımızdan kükreyen arslan pozunda bir it Gören göze sır değil tasması kime âit Ne zaman haber gelse, deseler ki bir yiğit Vurulmuş, yine şehit; "kavrulduk" desem boşa.
Bölmeye kararlıyken ülkeme baş kaldıran Hep kardeşim çıkıyor üzerime saldıran Sabrı katık eyledik içtiğimiz baldıran Yok ki zaten aldıran; "yorulduk" desem boşa.
Her şehit haberinde artar sanırken tasa Bakıyorsun neşe tam; bar, pavyon tıka basa Öylesine hüzünlü, dertliyim ki, hülasa, Kan emerken yarasa, "dirildik" desem boşa.
Sebepsiz değil hüzün; ağlarız derdimizden Alevler yükseliyor güzelim Yurdumuzdan Sadakat bekler iken doğulu merdimizden "Ey halkım! Sırtımızdan, vurulduk" desem boşa.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
* VURULDUK... SIRTIMIZDAN! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
* VURULDUK... SIRTIMIZDAN! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Herzaman yorum yazamasam da şiirlerinizin takipcisiyim ve beğeniyle paylaşıyorum. Tarumar olmuş bir yüreğin feryadnı hissetmiş ve çok güzel dile getirmişsiniz. Kutluyor,saygı ve sevgilerimi yolluyorum değerli kalem.
Yazana degil HÜDAiM, önce YAZDIRANA, sonra da YAZDIRANIN YAZDIRDIGINA VESiLE OLANA. Birine KULUM ÖBÜRÜNE ise DOST.
Dün gün boyu iki dizeyi biraraya getiremezken, yazdigin siiri daha okur okumaz yarim saat icinde dökülen dizeler bunlar. Hic mübalagasiz söylüyorum, sayet yazdiklarima siir denirse, benim ILHAMIM siirlerde SAKLANMIS, özellikle de senin siirlerinde :-)
Tarumar olmuş bir yüreğin feryadnı hissetmiş ve çok güzel dile getirmişsiniz.
Kutluyor,saygı ve sevgilerimi yolluyorum değerli kalem.