Bahar habercisi cemreler Cemre cemre geldiler Uzun yıllık seferden yoruldular Tek tek Havaya, suya, toprağa düştüler Dinlenmek, yıllık tatile çıkmak için Bizlere merhaba dediler Güzeller güzeli güzeller Saçları yıldızyıldız Sevda için yollara düştüler Gördüler, sevdiler, sevdalandılar Mahmur mahmur bakışlarla Ahu bakışlarla Gençlerin kalplerini hançerlediler Boyunlarını büktürdüler Yüreklerini yaktılar Ciğerlerini tarumar ettiler Yaşam sonsuz değildi amma Sonsuza dek yaşayacak gibi sevdalandılar Ve bir gün Göz pınarları yaşlarla doldu Göz pınarlarının selleri Yanaklarını yaka yaka Ağızlarına Dudaklarına süzüldüler Vuslat vuslat diye bir ömür beklediler İnlediler, ağladılar Yandılar, tutuştular Ne yazık... Vuslat yolu şaşırdı Aşkından sarhoş oldu Sevda yolunda uçuruma yuvarlandı Her zamanki hüsran Acı son vardı geride kalan Yine gözler yaş yaşl oldu Bir dahaki yıla kadar Cemreler hele bir düşsün Belki.. Evet belki...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BELKİ... EVET, BELKİ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BELKİ... EVET, BELKİ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Vuslat yolu şaşırdı Aşkından sarhoş oldu Sevda yolunda uçuruma yuvarlandı Her zamanki hüsran Acı son vardı geride kalan Yine gözler yaş yaşl oldu Bir dahaki yıla kadar Cemreler hele bir düşsün Belki.. Evet belki...
O ŞAŞIRILAN YOL İNŞ BİRGÜN SİZE DÜŞER DUYGULARINIZA SĞLIK DEĞERLİ DOST YÜREK HÜZÜNLER OLMASAYDI BÖYLE DİZELER YAZILMAZDI.DAİMİ BAŞARI DİLEKLERİMLE SELAM SAYGILAR.
Güzeller güzeli sevgili dost güzel satırlarına ve ziyaretine teşekkür eder, sevgi ve saygılarımı sunarım. Yine beklerim.Lütfen sen bari unutanlardan olma. Allaha emanet ol.
Vuslat yolu şaşırdı
Aşkından sarhoş oldu
Sevda yolunda uçuruma yuvarlandı
Her zamanki hüsran
Acı son vardı geride kalan
Yine gözler yaş yaşl oldu
Bir dahaki yıla kadar
Cemreler hele bir düşsün
Belki.. Evet belki...
O ŞAŞIRILAN YOL İNŞ BİRGÜN SİZE DÜŞER DUYGULARINIZA SĞLIK DEĞERLİ DOST YÜREK HÜZÜNLER OLMASAYDI BÖYLE DİZELER YAZILMAZDI.DAİMİ BAŞARI DİLEKLERİMLE SELAM SAYGILAR.