(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
--- Ü S T A T --- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
--- Ü S T A T --- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Uzayan şiir handikaplıdır..konu bütünlüğünü yitirme tehlikesi vardır ama burada yitmemiş aksine bağlana bağlana gitmiş.
Bu şiirin birinci artısı.
İkinci artısı ise " tümce-sözcükler-eğirmek" gibi yeni sözcüklerin yanında "mekan-mahşer-ahir" trü eskiye dönük sözcüklerin de kullanılması ki bu da yazanın dil zenginliğini gösterir.
tek eksik gördüğüm -naçizane- imge azlığuı ve anlatımın yer yer düz oluşu bu uzun şiirde..
üstat! saklar mısın beni üstat gömer misin limanında bakarsın benim için dökülür bir iki dize rakı balık eşliğinde ılık bir rüzgarda namlulara durayım ki çok sevdim ölümüne sevdim
Güzel bir seslenişti defalarca okudum... ÜSTAD hakkını helal eder hatta kurban olur bu satırlara bence...
üstat! sorma sebebini bundan gayrı sözcükler kırık harfler düşüyor tümceden sağanaklar boz bulanık artık zaman ahir mekan mahşer artık tek bir ışık var üstat! neden diye sormadan hakkını helal et
Uzayan şiir handikaplıdır..konu bütünlüğünü yitirme tehlikesi vardır ama burada yitmemiş aksine bağlana bağlana gitmiş.
Bu şiirin birinci artısı.
İkinci artısı ise " tümce-sözcükler-eğirmek" gibi yeni sözcüklerin yanında "mekan-mahşer-ahir" trü eskiye dönük sözcüklerin de kullanılması ki bu da yazanın dil zenginliğini gösterir.
tek eksik gördüğüm -naçizane- imge azlığuı ve anlatımın yer yer düz oluşu bu uzun şiirde..