(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYAT YOLU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYAT YOLU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet...Sevgili Yıldız , arkadaşların da dediği gibi şiirin Yunus'u çağrıştırıyor....Her bir dörtlükte farklı bir mesaj var. Oldukça akıcı ve duru bir Türkçe kullanılmış. Seni yürekten kutluyorum. Sevgilerimle....
Nasıl bir hayat felsefesi olmalı insanın sorusuna her dörtlüğünde mükemmel cevaplar vermiş Usta... Her nağmesi haklı övgülerin muhatabı şiirinizi bütün samimiyetimle kutluyor, gönül dolusu selam ve saygılarımı sunuyorum.
Hayat bu işte billur kadehde sunulan neyse nasibimiz deyip içmeliyiz.Razı olmalıyız her anına her dakikasına.Yaşarken hatırasını keşkelere sığınmadan ,mutlu olmalıyız her zamanından.Saygılarımla
Pir Sultan Abdal'ın ünlü bir türküsünü hatırlattı şiiriniz;
''Dinle sana bir nasihat edeyim, Çürük köprülerden geçme ha geçme. Yiğidin başına bir hal gelirse, Onu yad ellere açma ha açma...''
Şiiriniz bu mealde ve en azından bu kalitede olmuş. Sizi izlemeye aldım. Bütün şiirlerinizi beğeniyorum. Çünkü, kurallara uyumu, akıcılığı ve konu bütünlüğünün yanı sıra lüzumsuz sözcükleri kullanmaktan da kaçınmaktasınız. Hasılı kelam yerinde sayan biri olmadığınızı farkediyorum. Tebrikler...
Kimseye olmadan ne borç ne diyet, Onurlu yaşamak ömre meziyet. Yunus’un yolundan gitmekse niyet, Kötülük sırrına ermeden yürü.
ne güzel bir şiir.. şiir okudum sayfadan öğüt dolu.. altın gibiydi öğütler.. ve dantel gibi örülmüş dizeler.. herşeyi tastamam.. kutlarım değerli kalemi saygılarımla..
Kimseye olmadan ne borç ne diyet, Onurlu yaşamak ömre meziyet. Yunus’un yolundan gitmekse niyet, Kötülük sırrına ermeden yürü.
Siirin girisinden itibaren o dizelerdeki guzel ve hassasiyetlik finale; Yunus'un yoluna cikartti gonlumu . Ne guzel ve ozel calisma yine bu Yildiz'im . Gonlum , yuregini kutlayip , sevgilerini gonderiyor ...
Hanımefendi bir büyüğün iyi bir nesil yetiştirmek için evlada söylemesi gereken ne varsa hepsini mükemmel sıralamışsınız. Erdeme varmak için, namertten sakınmak için, hesap gününde dik durmak için ne varsa hepsi söylenmiş. Tebrik eder saygılar sunarım.
Fatih'in İstanbul'u fethettiği yaştasın.''
Kutluyorum duygularınızı. Mutlulukla okudum şiirinizi.