Hüzündü adım Ve Ben doğurmuştum seni Kendi özümden...
Yanık tenli şarkılar düşmüştü eteğime Ölüm sonrası ağıtlar gibi Fırat’ın çözülmez bilmecelerinden Basra körfezi gönüllere dökülen Siyahi haykırışlar...
Boykot kararları Açılan pankartlar eşliğinde Kardelen-vari bir onurla... Terörist eylemler hazırlığında yüreğim...
Ne yediğim coplar acıttı canımı Ne duyduğum küfürler Hiç bir şey yıkmamıştı varlığımı Senin isyan edip de Aslını kalbinde büyüttüğün Nefretin kadar...
Artık kelimelerin ne anlamı var...
Asimaral... 15.EKİM.2007
Arkadaşlar az önce şu yazının bulunduğu şiiri okudum ve iyi değilim. Bunu şiirimin altına yazmamın nedeni sizlerin de görmenizi istememdir. Link de verdim lütfen ziyaret edin.
(emre onbey’e
geçirdiği kaza sonucu yaşamayı reddeden can dostumuz emre için... lütfen artık uyan dostum.. gülüşün gözlermizde kaldı... bizi hayata bırakma hani söz vermiştin daha beyoğlunda ki kaldırım taşlarını sayıcaktık...
dualarımız seninle lütfen iyileş artık..allahım yardım et... www.edebiyatdefteri.com/index.asp?istek=tum_siirler&sair=13560&k=detay&Siir_id=58088)
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HÜZNÜN HİKAYESİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HÜZNÜN HİKAYESİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yanık tenli şarkılar düşmüştü eteğime Ölüm sonrası ağıtlar gibi Fırat''ın çözülmez bilmecelerinden Basra körfezi gönüllere dökülen Siyahi haykırışlar...
tebrikler doğrun yolda gidiyor solun. bol olsun gözlerimize sözlerinle seslenişin.
Şiiriniz güzel olmuş ama sizden rica etsem satır aralarını biraz kapatabilirmisiniz? Böyle okunduğunda daha anlaşılır olacaktır. Yüreğinizdeki duygusallık ölümün ateşi, bu dünyadan ayrılanlar buruk bir yalnızlıktır yüreklerde, sevgiyle kalın!
inanamak çok zor gerçekten çok üzüldüm :( sevgili emre kardeş lütfen biz senin için dua edeceğiz lütfen sen de var gücünle yaşamaya gayret et..allahtan şifa dilerim.işallah dualarımız kabul olur da biran önce iyileşir aramıza katılırsın. sevgili kalem dostu tüm onbey ailesine çok geçmiş olsun sevgili kardeşımıze acıl şıfalar dilerim.. can dost asmıral haberi senden öğrendik işallah güzel haberlerle tekrar duyurum yaparsın arkadaşım .....:(
çok üzüldüm emre arkadaşımıza...çok geçmiş olsun..allah şifalar versin ve bir an önce aramıza döner inşallah..merak etmeyin meral hanım atlatır inşallah...üzücü bir olay...üzgünüm...
Arkadaşlar az önce şu yazının bulunduğu şiiri okudum ve iyi değilim. Bunu şiirimin altına yazmamın nedeni sizlerin de görmenizi istememdir. Link de verdim lütfen ziyaret edin. Sevgili Emre Onbey bir trafik kazası sonucunda 3 günden beri hastanede ölümle pençeleşmektedir. Bir süre şiir ekleyemeyeceğim. İçim parçalanıyor.
(emre onbey''''e
geçirdiği kaza sonucu yaşamayı reddeden can dostumuz emre için... lütfen artık uyan dostum.. gülüşün gözlermizde kaldı... bizi hayata bırakma hani söz vermiştin daha beyoğlunda ki kaldırım taşlarını sayıcaktık...
dualarımız seninle lütfen iyileş artık..allahım yardım et... http://www.edebiyatdefteri.com/index.asp?istek=tum_siirler&sair=13560&k=detay&Siir_id=58088)
Hüzündü adım Ve Ben doğurmuştum seni Kendi özümden...
Yanık tenli şarkılar düşmüştü eteğime Ölüm sonrası ağıtlar gibi Fırat''ın çözülmez bilmecelerinden Basra körfezi gönüllere dökülen Siyahi haykırışlar...
siteye yeni üye oldum ve sizi bana emre onbey tavsiye etmişti... bak şair nasıl olunurmuş gör diyordu. ne diyeceğimi sapıttım süper birde ötesi... saygılarımla...icimin yandığı şu günlerde dahada dokundu
Senin isyan edip de Aslını kalbinde büyüttüğün Nefretin kadar...
Artık kelimelerin ne anlamı var...
tebrikler... sevginin ,nefrette rüc'u bu apansız. o vakit ya içe akar gözyaşı yada türkü olur söylenir dillerde yada şiir olur okunur EDEBİYAT DEFTER'İNDE saygılar şiir dostuna..
Ölüm sonrası ağıtlar gibi
Fırat''ın çözülmez bilmecelerinden
Basra körfezi gönüllere dökülen
Siyahi haykırışlar...
tebrikler
doğrun yolda gidiyor solun.
bol olsun gözlerimize sözlerinle seslenişin.