Dün gece sen uyurken Yapıştım rüzgârın yelelerine Öylesine geliverdim Öylesine iniverdim bahçene
Dün gece Saçlarını okşadım Kokladım hasretle Yağmurlar düştü Yastığının üzerine Islandın...
Hafif bir mırıltıyla döndün Soldan sağa Yüreğim parçalandı sandım...
Kaç baharlar yaşandı böyle sessiz Kaç kış dönüp gitti çaresiz Kaç ihanetin boynunu vurduk da Kaç masumun cesedi çiğnendi Katran karası kandillerin Titreyen ışığında...
Kirpiklerime astım gözyaşlarımı Gün ağarmadan Çektim ipini Tüm imkânsızlıkların...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DÜN GECE SOL YANIMDAYDIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DÜN GECE SOL YANIMDAYDIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Duygular yağmur olmuş, akmış çağlamış yinede söndürememiş be sevgili maralım Muhteşem bir Şiir kutlarım Şairem... Sevgilereim kucak dolusu gönderdim sana...
Kaç baharlar yaşandı böyle sessiz Kaç kış dönüp gitti çaresiz Kaç ihanetin boynunu vurduk da Kaç masumun cesedi çiğnendi Katran karası kandillerin Titreyen ışığında...
of of arkadaş bune güzel dizeler böyle. çok güzeldi kutlanası bir şiir olmuş. yüreğin dert görmesin.
Kaç baharlar yaşandı böyle sessiz Kaç kış dönüp gitti çaresiz Kaç ihanetin boynunu vurduk da Kaç masumun cesedi çiğnendi Katran karası kandillerin Titreyen ışığında...
Yüreğinizdeki baharların rengi çiçekleri solmasın değerli kardeşim.Yürek çağlamış ne diyeyim ki,yüreğiniz varolsun,kaleminiz daim.
Kaç baharlar yaşandı böyle sessiz Kaç kış dönüp gitti çaresiz Kaç ihanetin boynunu vurduk da Kaç masumun cesedi çiğnendi Katran karası kandillerin Titreyen ışığında...
........................ çok hoş bir anlatım ,kaleminiz daim olsun..
ve kaç sevgiliye düşmüştür uyurken hazla seyredilip, böylesi dizelerde ölümsüzleşmek... ve böyle anlarda hep aklıma düşmektedir. ya iki şair yüreğin sevdasından nasıl bir aşk ateşi peydah olur... ....................kutlarım can...
yorgundukalem tarafından 10/14/2007 6:48:12 PM zamanında düzenlenmiştir.