... Döndüm Adana - Mersin’den Yönüm Kırıkkale - Keskin’e Nereye gitsem yanımda biri Aşkın şoför muavini Kırklareli - Babaeski’den Oydu ayartıp, Ayar edip yüreğimi eskiten!
Yaş Kırkbeşi geçiyor Kim neylesin bencileyin hurdayı Yazarken tüm bunları O doldurup getirdi Demli sıcak bir bardak çayı! ...
Yıllar geçti aradan Vicdan merhamet iflâs etti Deli poyrazlar esti karadan Öldüm öldüm dirildim Gömüldüm karadeliklere Geçtim puldan paradan!
Ne can kaldı ne canân Bitti; yitti gitti o eski heyecan Attı cehennemine aşkla benliğimi Yeni baştan yaratan! Bütün sevgim nefrete dönüştü O canımdan çok sevdiğim Benim için ölmüştü...
Şimdi yeni parolam ’Önce can, sonra cihan’ Annem de bunu demişti, Eskiler ne çok şey bilirmiş Yaşadığına şük’ret karaoğlan!
Yaşam ne çok sürpriz dolu Acı, tatlı, keder neşe Kimi geçemez yolu, Kimi çıkar güneşe Dün öyleydin, bugün böyle Bir garipsin, karanlıksın insanoğlu...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KARANLIKSIN İNSANOĞLU... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KARANLIKSIN İNSANOĞLU... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yaşam ne çok sürpriz dolu Acı, tatlı, keder neşe Kimi geçemez yolu, Kimi çıkar güneşe Dün öyleydin, bugün böyle Bir garipsin, karanlıksın insanoğlu... YÜREĞİN VAR OLA DOST ŞAİR.KUTLUYORUM SELAM İLE
Yaşam ne çok sürpriz dolu Acı, tatlı, keder neşe Kimi geçemez yolu, Kimi çıkar güneşe Dün öyleydin, bugün böyle Bir garipsin, karanlıksın insanoğlu...
İNSAN OĞLU..ÇOK ACIMASIZDIR ÇOK..
ÇEVREYİ KİRLETTİĞİ GİBİ..AŞKI VE SEVDAYI DA NAYLONA ÇEVİRDİ..ZAMAN PETROL ZAMANI YA.. İŞTE ZAMANA ENDEKSLİ İNSAN OĞLU..İYİLERİN SAYISIDA PARMAK SAYISI KADAR..HER DEVİRDE İCRAATLARI OLDUKÇA VAR....SAYGILAR
yureginize saglik