(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kuyu Şiirleri / 2 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kuyu Şiirleri / 2 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok teşekkür ederim, müspet ve mültefit yorumlarınız için Selahattin Bey Hocam.
Bezirgân, Hz. Yusuf'u kuyudan çıkarmıştır ve onu ıssız kuyudan çıkardığı gibi, kuyuya da olsa söylenen sırrın bir bezirgân tarafından çıkarılabileceği uyarısıdır, yazanın kendisine...
Merhabalar, Hz. Yusuf ile ilgili her şiiri, yazıyı, makaleyi okur, filmi, belgeseli de izlerim. Hz. Yusuf bende bir tutku haline geldi. Sayfanıza bakmak istediğim de şiirinizi tesadüfen görmüş oldum. Baktım ki, "kuyu şiirleri" başlığı var, hemen tıkladım ve başladım okumaya.
Kaleme aldığınız şu güzel dizelere ne anlamlar ve manalar yüklemişiniz. Sırrını kör bir kuyuya da olsa söyleme, bir Züleyha Yusuf'u yoldan çıkaramaz ama, bir bezirgan gelir de o kör kuyudan sırrı açığa çıkarır.
Daha bu dizeler üzerine çok şeyler söylenir. Çok laflar edilir ama, bence bu güzel dizeleri satır aralarıyla birlikte kendi haline bırakıp sırrını açığa çıkarmamak gerekir.
Kaleminiz ve yüreğiniz daim olsun, sağlıklar dilerim. Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.
Şerh mahiyetindeki güzel ve değerli yorumunuz için teşekkür ederim. Evet, Yusuf (as) da "sır"dı kuyuda, kendisini kıskanan kardeşlerinin babaları Yakup (as)' tan sakladıkları sır... Yorumunuz ve güzel temennilerinize bilmukabele, efendim. Selam ve dua ile kalınız.
gerçekten tebrik ederim. selam ve dua ile kalınız.
bezirgan vurgusuda çok güzel. ne bezirganlar dolaşmakta çevremizde. Allah tecessüs kurbanı etmesin bizi.