Ben seni hiç unutmuyorum, Gün be gün nefesimi tüketirken Geçtiğim tüm zamanlara hatıralarını kazıyorum..
Ne zaman bir yabancı ruhuma dokunmak istese, Hayalin gelir barışır benimle Ve yine aşık eder kendine... Tam umursamazken aşkımızın ayrılık sıfatını, Aşkın dolar içime, aklımı tutuklar kelepçeler kalbime..
Söyle bana, ne zaman tükeneceksin ? Ne zaman senden bahsetmeyecek nakaratlar ? Ne zaman kitap kapakları anılarımızdan çalıntı olmayacak ?.. Ne zaman hikâyemizin son satırları boynu bükük kalmayacak ..?
Sen, ne zaman biteceksin bende Söyle, ne zaman kendimi bana utandırmayacaksın; Unuttum derken yalancı çıktım diye....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ben Seni Hiç.... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ben Seni Hiç.... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili arkadaşım Sonuçta dünya hayatı herkes bir şeylerle imtihan olur.önemli olan hakımızda hayırlı olanı istemektir.hayrın içinde şer şerin içinde hayır olup olmadığını ancak ve ancak ALLAH C.C. bilir.kaybetiklerimizide kazandıklarımızıda fazlasıyla yoktan var edip tekrar tekrar sonsuza dek yaşataçak göç ve kudrete rabimizde ne demişti gzlrn_sevgilisi şair:)
Ümidini kesmiş gibi herşeyden Başını önüne eğme kardeşim Hayat çok başladı bittiği yerden Asla ümidini kesme kardeşim
Kesme ümidini kesme kardeşim
Yüreğine sağlık Tebrikler
Dilerim yaşadığın doğduğun şehir ve adım atığın heryer neşe ve huzur dolar Selam sevgi ve dua ile. A.E.O
Kusura bakma çok bonkör olduğumdan mesajlarada yansıyor bu halim:))
GZLRN_SEVGİLİSİ tarafından 1/30/2012 1:34:12 AM zamanında düzenlenmiştir.
Sevgili arkadaşım Sonuçta dünya hayatı herkes bir şeylerle imtihan olur.önemli olan hakımızda hayırlı olanı istemektir.hayrın içinde şer şerin içinde hayır olup olmadığını ancak ve ancak ALLAH C.C. bilir.kaybetiklerimizide kazandıklarımızıda fazlasıyla yoktan var edip tekrar tekrar sonsuza dek yaşataçak göç ve kudrete rabimizde ne demişti gzlrn_sevgilisi şair:)
Ümidini kesmiş gibi herşeyden Başını önüne eğme kardeşim Hayat çok başladı bittiği yerden Asla ümidini kesme kardeşim
Kesme ümidini kesme kardeşim
Yüreğine sağlık Tebrikler
Dilerim yaşadığın doğduğun şehir ve adım atığın heryer neşe ve huzur dolar Selam saygı sevgi ve dua ile. A.E.O