(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sen Gittin Gideli şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sen Gittin Gideli şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gidişinle hazan rüzgârı esti Elvedan, duyduğum en hâzin sesti Yüreğim visalden umudu kesti Dilim gece gündüz zâr eder şimdi.
Gönülden kutluyorum değerli kaleminizi Mustafa hocam, sevgi dolu yüreğinize sağlık, hüzünde olsa çok güzeldi dizelere yansıması yüreğinizdeki duyguların. Esen kalınız huzur içinde bir ömür..
merhaba ablacığım çok güzel bir şiir okudum gerçi her geldiğimde güzel şirlerini okuyorum yüreğin ,isyanı şaha kalmış saki evet haklısın sevgi ile kal ablam biraz rahatsızım
Zonklayan beynime, berduş sineme Sanma ki teselli kâr eder şimdi.
Hep izi kalıyor.. Tesellilerin kar etmediğini düşünüyoruz. Ama acının gerçek sahipleri teselli edenler değil çekenler oluyor.. Kutluyorum güçlü kalemi.Selam ve saygımla...
sayfa her dem şiir tebriklerim hayata kattığınız sevgi yürekli eşsiz cümle güzelliklere iyi ki varsınız değerli şair Mustafa dost..: sevgim saygım selamlarımla..
Elvedan, duyduğum en hâzin sesti
Yüreğim visalden umudu kesti
Dilim gece gündüz zâr eder şimdi.
25 0CAK 2012
mustafa SADE (mustafa sade)
Saygıdeğer Mustafa hocam, yüreğinize sağlık
güzel bir şiir, daim saygımla......