(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Üşüyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Üşüyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kısa ve oz bir anlatım olmuş... Sade bir dili var. Bir olay ya da durum karşısında bireyin olay ya da durumu kendi değerlendirmesiyle bir mesaj oluşturgu söylenebilir. Lakın mesaj açısından okuru içine katamamış. Şirin meajı biraz boşlukta kalmış. Şairin karanlıkta göz kırpmış. Bir durum tespiti, uzaklara bir yere gönderme var diyebiliriz bel ki...
Hem içimden hem dışımdan, cümlesinde vede aşağıda ki "üşüyorum anne zangır zangır kavrulurken yüreğim" cumlesınde noktalama işareti kullanılmadığında bir anlatım bozuklugu oluşmuş. Bu konuda biraz aceleyle kaleme alınmış gibi...
Üzerinde durulmasında fayda var. Emeğine sağlık, yeni kelimelerde buluşmak dileğiyle...
Hem içimden hem dışımdan, cümlesinde vede aşağıda ki
"üşüyorum anne zangır zangır kavrulurken yüreğim" cumlesınde noktalama işareti kullanılmadığında bir anlatım bozuklugu oluşmuş. Bu konuda biraz aceleyle kaleme alınmış gibi...
Üzerinde durulmasında fayda var. Emeğine sağlık, yeni kelimelerde buluşmak dileğiyle...