(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ALEV SAÇLI KIZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ALEV SAÇLI KIZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Beni küllerine sar öylece bırak Ateşin suya düşsün silûetinden..." Bu ifade ne kadar hoş... Söylemişmiydim seviyorum şiirlerinizi. Kutluyor,saygı ve sevgilerimi yolluyorum hocam.
Murathan Mungan 'Yalnız Bir Opera ' şiirinde der ya Daha o gün anlamalıydım bu ilişkinin yazgısını Takvim tutmadığını Aramızda bir düşman gibi duran ''Zaman''ı daha o gün anlamalıydım Benim sana erken Senin bana geç kaldığını Aşkın bir yolu vardır Her yaşta başka türlü geçilen Aşkın bir yolu vardır Her yaşta biraz gecikilen Alev Saçlı Kıza beni küllerine sar öylece bırak demişsiniz.Çok anlam dolu her sözcük .Yazdığınız şiirleri okumak keyifli.Usta işi her kelâm.''Sana değil geç kalmışlığıma sitem.''Bu çok güzeldi işte..Yüreğinize sağlık. Sevgilerde kalın.
Üstadım şu iki mısra herşeyi tüm çıplaklığıyla anlatıyor zaten. Çok nefis dizelerdi hocam, her zaman ki gibi, alışılmışın dışında, hedefi onikiden vuran...
Gör nasıl yüce duygu aşk Yanar yürek dağlara bak Alev alev duman duman Beni küllerine sar öylece bırak Ateşin suya düşsün silûetinden.. Yüreğin var ola dost şair.
Yanar yürek dağlara bak
Alev alev duman duman
Beni küllerine sar öylece bırak
Ateşin suya düşsün silûetinden...
Güzellik zerafet haz düşmüş sayfaya
beğeniyle okudum üstadım kaleminizi kutlar
saygılar sunarım..