Bir kavgadır gidiyor, biri Nuh der biri put; Dünya mı, Ahiret mi hangisi çok önemli? Sana kalacak olan ince bir tahta tabut, Sonu görünce insan bakar gözleri nemli.
Nasıl değerlendirdin bunca geçen zamanı Farkeder mi birimi; ha güneş, ha göç yılı? Günâhlarına bakıp dilendin mi amanı? Karartabilir misin baştaki beyaz kılı?
Bozuk çaldın ömrünce düzelmez hiç akordun, Fazla gerdin hayasız telini sıka sıka. Doğuştan damgalanmış yolculuk pasaportun, Kalmak için elinde var mı başka vesika.
Azat et batıl fikri yüreğinde eğleme, Faydası yok kimseye ne pavyonun ne barın. Hakk’ın emirlerini fitneliğe yeğleme, Unutma ki mahşerde kurulur bir gün darın.
Çuval dolusu para akıtırsın zırvaya, Razı olur mu Mevlâ? Bunca aç susuz varken. Tut elinden düşkünün ulaşırsın zirveye, Reva değil eğlenmek dildeki ahuzarken.
Geçti bir sene daha eğrisi doğrusuyla, Halisane niyetle girdik yeni bir yıla. Savaşalım daima soysuzu, uğrusuyla, Ömrünce güzellikler nasip olsun her kula.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YILLARIN KAVGASI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YILLARIN KAVGASI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Saygıdeğer üstadım Allah sizden razı olsun ,şiir gibi şiir harika bir eser haz alarak okudum o güzel yüreğinizi yürekten kutlarım yazan kaleminiz daim olsun harikasınız Kalbi selamve saygılarım sunarım Allaha emanet olun duam ile
Aslında insanın sık sık kendimi bir muhasebe etmesi bir iç hesaplaşma yapmaıs gerek. Yarın ne olacağı belli değil. Çok güzel bir şiirdi., Tebrik ederim. Sağlıcakla.
Yeni yıla girerken iyi bir muhasebe çağrısı diye düşündüm şiiri okuyunca. Tebriker Mehmet Ziya Bey Kardeşim. Hayırlı seneler dileğiyle kalbî selâmlar..
Yürekten amin diyorum bu güzel dileğe, umarım bereketli, insani duyguların azalmadığı bir yıl olur. İbret alınası bir şiir idi usta kaleminizi kutlarım. Saygılarımla... Mutlu seneler...
Acısıyla , tatlısıyla kapkara bir yılı daha geride bıraktık. İnşallah yeni açılan sayfa kirlenmez diyorum ama zor be hocam. Güzel bir şiir, yüreğiniz dert görmesin hocam. Selam ve saygılarımla...
Çuval dolusu para akıtırsın zırvaya, Razı olur mu Mevlâ? Bunca aç susuz varken. Tut elinden düşkünün ulaşırsın zirveye, Reva değil eğlenmek dildeki ahuzarken.
Geçti bir sene daha eğrisi doğrusuyla, Halisane niyetle girdik yeni bir yıla. Savaşalım daima soysuzu, uğrusuyla, Ömrünce güzellikler nasip olsun her kula.
güzeldi dizeleriniz evet rabbim güzel günler götersin saygılarımla
Kalbi selamve saygılarım sunarım Allaha emanet olun duam ile