Okuduğunuz şiir 29.12.2011 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
S / ÂYE
ALEV ALEV YANIYOR
Kollarıma gel şimdi, yasla başını bana Aşkımı fısıldasın, kulağına bir keman Nasıl özlediğimi sor hıçkıran kanuna Telleriyle beraber inledi zamanzaman
Her hasreti yakıyor, vuslata iştiyâkım Benzini niyetine gözlerim yaş döküyor Alev alev yanıyor, tandır gibi amâkım Çürüyen iskeletim çatır çatır çöküyor
Aşkın girdiği yerler, vallahi âbâd olmaz Gözlerim kirpiklere, asar veda mektubu Âşıkın gezdiği yer, inan Sadâbâd olmaz Onu çöllerde bulur Leylâ gibi mahbubu
Karşında ağlıyorum, sebebini bilmeden Saklı özüm damlıyor, gözlerimden eline Ama sen gidiyorsun yanağımı silmeden Gitme sakın son defa sarılmadan beline
Kirpiklerimden düşen buz gibi katreleri Saçına mavi boncuk diye takayım şimdi Hepsi, sevdagülümün, kutsal usâreleri Kanayan dudaklarım dikenlerinden emdi
S / ÂYE (17:34) 28 Aralık 2011 / Wuppertal
Not:Şiirimi günün şiiri seçen seçki kuruluna ve Edebiyat Defteri’ne teşükkürlerimi sunarım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ALEV ALEV YANIYOR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ALEV ALEV YANIYOR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir,resim,yorum mükemmel,dost şair yüreğinize ,emeğinize ve kaleminize sağlık,hayırlı mutlu yıllar dileklerimle,sevgilerim ve saygılarımla...Tebriklerimle.
Bir an için bestelenmiş bir şarkı gibi okudum içimden; ''Âşıkın gezdiği yer, inan Sadâbâd olmaz// bu dizede ''inan'' sözcüğü yerine türkçe ses uyumuna uyumlu bir sözcük müzi/kaliteyi arttırıcı olacak bana göre... Kutlarım beğenerek okudum. Saygılar sunarım...
Görüşünüze katılıyorum. Şiiri yazarken o kısımda bayağı düşünmüştüm. Başka bir alternatif düşünülebilir. Şirden anlayan birinin tenkidini takdir ederim. Haklısınız. Zayıf noktayı iyi gören bedi-i zevkinize teşekkür ederim.
Değerli yorumlarınız için teşekkür eder yeni yılda sağlık, mutluluk ve bol ilhamlar dilerim.
Karşında ağlıyorum, sebebini bilmeden Saklı özüm damlıyor, gözlerimden eline Ama sen gidiyorsun yanağımı silmeden Gitme sakın son defa sarılmadan beline
Günün mükemmel dizelerini ve dost şairimizi tebrik ediyor başarılarının devamını diliyorum saygımla.
Değerli yorumlarınız için teşekkür eder yeni yılda sağlık, mutluluk ve bol ilhamlar dilerim hanımefendiliğini ve şairliğini takdir ettiğim bu güzide insana.
Yüreğinize sağlık Soner bey! Duygu dolu şiiri okurken daha da oturaklaşmış yorumunuz eşlik etti bana... Şiire sözüm yok yoruma biraz daha çaba gösterilirse çok çok daha güzel olacak kanımca... Yurtdışında yaşamanın da etkisini yabana atmamak da lazım, bu nedenle önceki yorumlarınıza nazaran oldukça başarılı buldum... Saygılarımla...
Tenkid ve takdirinize çok teşekkür ederim. Başlangıçta bayağı telaffuz hatalarım vardı. Gamselimin sayesinde buralara kadar gelebildim. Bu güzel insan bu ve diğer sitelerde çok güzel yorumcu yetiştirdi. Bazen ben haylazlık yapıyorum; fakat Gamselim sağolsun, bana bilgi ve taktiklerini vermeye devam ediyor. İnsanın iyi bir hocaya ihtiyacı oluyor. Başlangıçta şiir okumaya teşvik eden Erbil Efe ve Gam_Seliydi. Onlardan cesaret aldım. Ayrıca şiir seslendirmek için gereken programım da yok. Sadece webkeme okuyorum. Yorumunuz beni daha çok cesaretlendirdi. Teşekkür ediyorum.
Ahh be sevgili hocam yine çağlamış yürek nasıl bir sevdadır burada anlatılan inan dualarım hep seninle dilerim bir gün şiirlerinde sevdiğin gibi hayatında da biri çıkar ve seversin seslendirmede afilli olmuş vallahi boynuz kulağı geçiyor
Bu başlık altında bir şiirde cazibe olmaz Pöhhh ..Diyerek başladım şiirinize.Niyetim emeğinizi hiçe saymamak adına okumaktı.Burun ucuyla başladım. İlk mısra alnımdan yakalayıp beni şiirin insicamına öyle bir çarptı ki.hemen sesi kapattım. Biraz ön yargımın mahcubiyeti ile biraz da şiirinizin yüklediği müthiş atmosferle kalakaldım. Son kıtada insacama halel düşmüşsede çok başarılı bulduğumu yazayım Kardeş can. Şiir başlığa belki değil ama her samimi sevdaya uymuş elinize sağlık.
Ama sen gidiyorsun yanağımı silmeden
Gitme sakın son defa sarılmadan beline
hoş be ya yüreğine sağlık