bol acılı domatesli bir menemen bahçe domatesi olursa olsun sivri biber yine bahçeden yeni koparılmış olursa olsun yanında, İzmir bağın bahçenin doğru adresi iyot kokusu karışsın menemene hava serin olsun biraz üşütsün İstanbul’u düşündürsün...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İstanbul'u düşündürsün şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İstanbul'u düşündürsün şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
askerliğim orada geçti, konak jandarmada, balçovayı, teleferiği ali onbaşıyı, kemeraltını, karşı yakayı, urlayı, çeşmeyi, çok gezdim çokta sevdim kısmet olursa gitmek istiyorum yine...
-tabi ki yanında hesabıda getiririm... ve hesap gelir Esma bakar o da ne ve derki garsona; -üfff hesap kabarık bir menemen bu kadar tutar mı? -hanfendi burası istanbul, otsuz olunca fiyat kabarıyo haliyle... -o değilde, paket yapın lütfen... -buyrun efendim, hesaptanda düştük Esma hesaba baktı yarı yarıya düşmüştü, hesabı ödedi ve kalan diğer yarısını da garsona bahşiş bıraktı... ve garsona -iyi bayramlar dedi :))
Alev saracak kadar yandım yanacak kadar Suya kanacak kadar yağdır mevlam su
Toz duman savrulurken gül çimen kavrulurken Can tenden ayrılırken yağdır mevlam su
Suya hasret güllere sana açık ellere Tutuşan gönüllere yağdır mevlam su ************************************************* gülmeyecek bu yüzü neden verdin bana yarab? ya birazcık neşe ver ya beni baştan yarat
baştan yarat ellerimi batan yarat gözlerimi baştan yaz şu kaderimi tanrım beni baştan yarat.
yaktın bağrımda közleri dinlettin acı sözleri verdin bu ağlar gözleri tanrım beni baştan yarat. ************************************* Şarkımı senin için yazdığımı bilseydin Dünyanın bir ucundan kalkıp bana gelseydin Benim gibi özlesen benim gibi sevseydin Dünyanın bir ucundan kalkıp bana gelseydin
Kuruyan dudağıma bir damla su verseydin Yine öyle neşeyle kahkahayla gülseydin Benim gibi özlesen benim gibi sevseydin Dünyanın bir ucundan kalkıp bana gelseydin ************************************************************Hepsini Emel sölüyo
...VE BEN TAM 2 SAATTİR SADECE emel Sayın dinliyorum
Sağlıcakla yazarım
ASIKLUZUMSUZ tarafından 12/25/2011 7:30:47 PM zamanında düzenlenmiştir.
bu uzun bir şiirdi diğerlerine göre.. ama akardiyon uzayıp kısalırken çıkardığı sesin ahengi de hep hoş gelmiştir bize... siz yazdınız ya, istanbul ne ki? memleti düşündük yine..
Efendim sanırım o yemeğin adı menemen değil ne menem dir...Yani bu yemek ne menem bir şey böyle...derken menemen olmuştur...Tahmin tabii ki kesin emin değilim...
ne menemdir istanbul
maydonoz konuyomu ona:)))
acıktım